ترفند اینستاگرام بدون فیلتر شکن

ترفند اینستاگرام بدون فیلتر شکن

رفع فیلتر کردن برنامه اینستاگرام

یکی از شبکه‌ های اجتماعی محبوب که از قدیم طرفداران زیادی داشته است و به تازگی دچار فیلترینگ شدیدی شده است، برنامه اینستاگرام می‌ باشد.
کاربران زیادی به دنبال راهی به منظور رفع فیلتر کردن اینستاگرام هستند. از آنجایی که بسیاری از افراد به فیلتر شکن قدرتمند دسترسی ندارند. به دنبال راه ‌های دیگر برای رفع انسداد کردن این برنامه محبوب می‌ باشند.

راه های رفع فیلتر کردن اینستاگرام

۱_ استفاده از فیلتر شکن قوی

نخستین راه که می‌ توان گفت مطمئن ‌ترین راه برای دور زدن فیلترینگ می باشد. استفاده از یک فیلتر شکن قدرتمند است. اما همانطور که گفته شد بسیاری از افراد نمی‌ توانند از این روش به دلیل کیفیت پایین فیلتر شکن ‌های رایگان استفاده کنند. که راه‌ های جایگزین می‌تواند به آن ها کمک کند.

۲_ استفاده از مرورگر های ضد فیلتر

مرورگرها در واقع نوعی از فیلتر شکن های خاص هستند. که ما می‌ توانیم به کمک آن ها تنها از خدمات تحت وب استفاده کنیم. بنابراین اگر از این راه برای دور زدن محدودیت‌ های اینستاگرام استفاده می‌ کنیم. ما می‌ توانیم از سایت اینستاگرام به صورت آنلاین به گشت و گذار کردن در این برنامه محبوب بپردازیم.

۳_ استفاده از دی ان اس های ضد فیلتر

ما می‌ توانیم در صورت عدم دسترسی به راه ‌های گفته شده از دی‌ ان‌ اس‌ های ضد فیلتر استفاده کنیم. برای این کار ابتدا ما به dns‌ های خاص نیاز داریم. و پس از آن باید به تنظیمات دستگاه خود مراجعه کنیم. سپس تنظیمات dns دستگاه خود را دستکاری کنیم. تا بتوانیم به اینترنت ضد فیلتر دسترسی پیدا کنیم.

کدام راه کار آمدتر است؟

از بین راه‌ های اشاره شده راحت‌ ترین و کارآمد ترین راه همان استفاده از یک فیلتر شکن قدرتمند می‌ باشد. فیلتر شکن‌ های بسیاری امروزه در اینترنت وجود دارند. که می‌ توانند به ما برای دسترسی به انواع خدمات مسدود شده کمک کنند.

از کجا فیلتر شکن برای اینستاگرام مناسب دانلود کنیم؟

می‌ توان گفت بهترین منبع برای دانلود فیلتر شکن از طریق برنامه گوگل پلی برای دستگاه‌ های اندروید می‌ باشد. ما می‌ توانیم با مراجعه به این فروشگاه محبوب و با توجه به نظرات کاربران و توضیحات ارائه شده در مورد فیلتر شکن‌ ها، یک وی پی ان مناسب برای خود انتخاب کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *