دانلود فیلتر شکن Max Speed VPN با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن Max Speed VPN با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن مکس اسپید وی پی ان برای اندروید

همانطور که همه ما می‌ دانیم امروزه نصب یک فیلتر شکن مطمئن و قدرتمند به امری ضروری تبدیل شده است. چرا که اینترنت کشورمان به دلایل مختلف دچار فیلترینگ شدیدی شده است. و بسیاری از خدمات اینترنتی که ضروری نیز هستند، از دسترس ما خارج شده است.
بنابراین ما برای برخورداری از آن ها نیاز به نصب فیلتر شکن داریم. یکی از فیلتر شکن هایی که می توانیم بر روی دستگاه خود نصب کنیم برنامه Max Speed VPN می باشد.

دسترسی به محتوای فیلتر شده

ما به کمک این فیلتر شکن می‌ توانیم به تمامی محتوا های فیلتر شده دسترسی پیدا کنیم. یعنی به کمک متصل شدن به سرور های آن می‌ توانیم فیلترینگ برنامه ‌ها و سایت‌ های دلخواهمان را دور بزنیم. و از خدمات آن ها استفاده کنیم. برای مثال می‌ توانیم تلگرام را رفع فیلتر کنیم و از خدمات آن بهره مند شویم.

Screenshot image

ارائه خدمات نامحدود توسط برنامه Max Speed VPN

تمامی خدمات این برنامه به صورت نامحدود به ما ارائه می‌ شود. و ما هیچگونه محدودیتی برای استفاده از آن ها نخواهیم داشت. بلکه می‌ توانیم تحت هر شرایطی به سرور های آن متصل شویم و از خدمات فیلتر شده استفاده کنیم.

Screenshot image

سرورهای پرسرعت

این برنامه از سرور های با کیفیتی برخوردار است. در نتیجه می‌ تواند اتصالی پایدار و پرسرعت را برای ما به ارمغان بیاورد و مرور راحت‌ تر را در اینترنت به ما هدیه کند. تمامی این موارد به خاطر سرور های پرسرعتی است که این فیلتر شکن در سراسر جهان دارا می‌ باشد.

رمزگذاری داده های خصوصی و دیگر ویژگی های امنیتی برنامه Max Speed VPN

امنیت این فیلتر شکن بسیار بالا می‌ باشد. چرا که داده‌ های ما را هنگام انتقال رمزگذاری می‌ کند. همچنین به هیچ عنوان سوابق مرور ما را ذخیره نمی‌ کند و آن ها را در اختیار اشخاص ثالث قرار نمی‌ دهد. در نتیجه امنیت حریم خصوصی ما هنگام استفاده از این برنامه بسیار بالا خواهد بود. و هیچکس نمی تواند موقعیت مکانی ما را ردیابی کند.

این برنامه به طور کلی حدود ۱۰۰ هزار بار از گوگل پلی دانلود و نصب شده است و توانسته است از کاربران نمره 4.7 را دریافت کند. البته گفتنی است که قدرت این برنامه بستگی به سرعت اینترنت ما دارد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *