دانلود فیلتر شکن قوی strongSwan VPN برای موبایل

دانلود فیلتر شکن قوی strongSwan VPN برای موبایل

دانلود برنامه رایگان strongSwan VPN با لینک مستقیم

با افزایش شدت محدودیت‌ های اینترنتی همه ما نیاز به فیلتر شکنی قدرتمند برای دسترسی به خدمات فیلتر شده که بسیار ضروری و مهم نیز هستند، داریم. یکی از فیلتر شکن‌ های موجود در بازار که ما می‌ توانیم از آن برای رفع فیلتر کردن انواع سایت‌ ها و برنامه‌ های فیلتر شده استفاده کنیم. برنامه پرسرعت strongSwan VPN می باشد.

خرید اشتراک وی پی ان برای استفاده

این فیلتر شکن تنها برای کسانی کار می‌ کند که اکانت پولی و پریمیوم این برنامه را خریداری کرده اند. و برای کسانی که اکانت این برنامه را ندارند، فعال نمی‌ باشد. پس نخستین گام برای استفاده کردن از این فیلتر شکن خریدن اکانت پولی آن می‌ باشد.

سرور های قدرتمند در برنامه strongSwan VPN

سرور های این برنامه از کیفیت بالایی برخوردار هستند. و می‌ توانند سرعت لازم برای دور زدن محدودیت‌ های اعمال شده بر سایت‌ ها و برنامه ‌های مهم را برای ما فراهم کنند. یکی از دلایل این ویژگی پولی بودن این برنامه می باشد.

افزایش امنیت حریم خصوصی فیلتر شکن strongSwan VPN

امنیتی که این برنامه برای حریم خصوصی ما تامین می‌ کند بسیار بالا می‌ باشد. به گونه ‌ای که ما می‌ توانیم هنگام استفاده از آن به راحتی و با خیالی آسوده در اینترنت از تمامی ظرفیت‌ ها استفاده کنیم. چرا که این برنامه هیچگونه اطلاعاتی از ما ذخیره نمی‌ کند.
در نتیجه این ویژگی سبب می‌ شود که آسیب پذیری ما در برابر خطرات احتمالی کاهش پیدا کند. علاوه بر آن این برنامه تحت هیچ گونه شرایطی هیچگونه اطلاعاتی را با اشخاص ثالث هم رسانی نخواهد کرد.

نارضایتی نسبی کاربران

متاسفانه یک سری از کاربران از خدماتی که توسط این برنامه دریافت می‌ کنند، راضی نیستند. و این برنامه نتوانسته است خدمات پرسرعتی را به آن ها ارائه کند. یکی از دلایلی که در نظرات کاربران به آن اشاره کرده ‌اند، آپدیت جدید این برنامه است. که سبب شده است کیفیت این برنامه کاهش پیدا کند.

اما به طور کلی این برنامه بیش از ۵۰۰ هزار بار توسط کاربران مختلف دانلود و نصب شده است. و امتیاز ۴.۲ را از آن ها دریافت کرده است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *