دانلود فیلتر شکن برای کامپیوتر

دانلود فیلتر شکن برای کامپیوتر

نصب فیلتر شکن رایگان و پرسرعت برای ویندوز

در سال های گذشته بیشتر محدودیت‌ های اعمال شده بر اینترنت برای کاربران سیستم عامل های ios و اندروید بود. و کاربران دستگاه کامپیوتر و ویندوز محدودیت خاصی نداشتند. اما با افزایش روز افزون فیلترینگ و محدودیت های اینترنتی، ما که بیشتر با کامپیوتر کار داریم دچار محدودیت های خاصی شده ایم. بنابراین نیاز به فیلتر شکنی داریم که بتوانیم با استفاده از آن محدودیت‌ها را دور بزنیم.
در ادامه با همدیگه به بررسی چند ویژگی مهم در رابطه با فیلتر شکن ایده آل برای کامپیوتر می پردازیم.

۱- حفظ اطلاعات خصوصی دستگاه

از آنجایی که هنگامی که از فیلتر شکن ها استفاده می کنیم، در واقع به برنامه اجازه دسترسی به اتصالات دستگاهمان را می دهیم. باید فیلتر شکنی را انتخاب کنیم که قابل اعتماد باشد و امنیت بالایی داشته باشد. بنابراین یکی از مهمترین ویژگی هایی که هنگام استفاده و انتخاب یک فیلتر شکن باید در نظر داشته باشیم، امنیت بالای آن می باشد. تا بتوانیم از اطلاعات خصوصی خودمان و همچنین دستگاهمان محافظت کنیم.

۲-سرور های پرتعداد

یکی از ویژگی های خوبی که اگر یک فیلتر شکن از آن برخوردار باشد به آن می‌ توانیم بیشتر اکتفا کنیم، سرورهای پر تعداد آن می باشد. چرا که هنگامی که ما به یک سرور متصل می شویم برای آن سرور ترافیک ایجاد می‌ کنیم. بنابراین هرچه تعداد سرورهای موجود بیشتر باشد سرور به صورت اختصاصی عمل می کند و ترافیک کمتری بر روی آن اعمال می شود. در نتیجه سرعت خروجی که به ما می‌ دهد بالاتر خواهد بود و ما می‌ توانیم با سرعت بالاتری و در زمان کمتری به محتوای مورد نظرمان دسترسی پیدا کنیم.

۳- وجود رابط کاربری ساده در یک فیلتر شکن ایده آل

همانطور که حتما مشاهده کرده اید برخی از فیلتر شکن ها آنقدر منو های تو در تو و پیچیده دارند. که گاها از دانلود کردن آن پشیمان می‌ شویم و سریع تصمیم به حذف آن می گیریم. بنابراین باید به دنبال فیلتر شکنی باشیم که راه اندازی آن بسیار سریع تر باشد. و بتوانیم در زمان کمتری از خدمات آن بهره مند شویم.

پس با توجه به ویژگی های گفته شده باید یک فیلتر شکن برای خود نصب کنید که تمام امکانات را برای شما به صورت یکجا فراهم کند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *