دانلود فیلتر شکن اندروید V2nitro VPN نسخه اصلی

دانلود فیلتر شکن اندروید V2nitro VPN نسخه اصلی

نصب فیلتر شکن V2nitro VPN برای کامپیوتر

همه ما نیاز به یک فیلتر شکن قدرتمند داریم و دلیل آن هم شدت محدودیت‌ هایی است که بر اینترنت اعمال شده است. که امروزه بسیاری از خدمات را از دسترس ما خارج کرده است. بنابراین این ابزار ضروری می‌ تواند برای ما بسیار مهم و کاربردی باشد.
یکی از بهترین گزینه ‌ها برای ما به عنوان استفاده از فیلتر شکن دستگاهمان، برنامه V2nitro VPN خواهد بود. چرا که طبق نظرات از قدرت کافی برای ارائه سرعت لازم به منظور دور زدن محدودیت ‌ها برخوردار است. و ما می‌ توانیم برنامه را از طریق گوگل پلی دانلود و نصب کنیم و از خدماتش بهره‌ مند شویم.

Screenshot image

خدماتی که مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می شود:

اتصال راحت به سرور های پرسرعت برنامه V2nitro VPN

همانطور که حتماً همه کاربران از این موضوع مطلع هستند. مهم‌ ترین ویژگی که یک فیلتر شکن باید از آن برخوردار باشد، سرور های باکیفیتش است. چرا که این سرور ها هستند که قدرت لازم برای ما به منظور دور زدن محدودیت ‌ها را فراهم می‌ کنند. پس هنگام انتخاب فیلتر شکن باید به این موضوع دقت داشته باشیم.
طبق ادعای سازندگان برنامه، این فیلتر شکن از سرور های بسیار باکیفیت برخوردار است. که می‌ تواند به ما قدرت لازم به منظور دور زدن انواع محدودیت‌ ها را بدهد.
گفتنی است که تعداد سرور ها زیاد است. که این ویژگی می‌ تواند برای ما یک پوشش جهانی نیز فراهم کند. البته باز هم تکرار می‌ کنیم که تمامی این ویژگی ‌ها بر طبق ادعای سازندگان برنامه است.

Screenshot image

امنیت دریافتی با نصب فیلتر شکن V2nitro VPN

ویژگی دیگری که این برنامه را به گزینه مناسب برای ما تبدیل می‌ کند، امنیت بالای سایبری آن است. چرا که هنگام انتقال داده‌ های ما را رمزگذاری می‌ کند. در نتیجه خطر کمتری متوجه ما هنگام گشت و گذار کردن در اینترنت خواهد بود.
البته گفتنی است که این برنامه یک سری از اطلاعات را با اشخاص دیگر هم رسانی می‌ کند. که این موضوع سبب می‌ شود حریم خصوصی ما امنیت پایینی داشته باشد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *