دانلود فیلتر شکن NoCard Lite VPN برای کامپیوتر

دانلود فیلتر شکن NoCard Lite VPN برای کامپیوتر

دانلود فیلتر شکن اندروید NoCard Lite VPN برای گوشی

یکی از فیلتر شکن‌ های ناشناخته که بر طبق ادعای سازندگانش از قدرت کافی برای دور زدن انواع محدودیت‌ ها برخوردار است. فیلتر شکن NoCard Lite VPN می‌ باشد. این برنامه در گوگل پلی وجود دارد و ما می‌ توانیم به راحتی این برنامه را دانلود و نصب کنیم و از خدماتش استفاده کنیم.

فیلتر شکن NoCard Lite VPN یک ارائه دهنده خدمات وی پی ان است. و به دلیل اینکه امتیاز بسیار عالی را در گوگل پلی دریافت کرده است. ما با خیال راحت می توانیم این برنامه با کیفیت و پرسرعت را برای خود نصب و از خدمات مختلفش بهره ببریم.

Screenshot image

کیفیت بالای سرور ها

سرور های موجود در این برنامه همگی از کیفیت بالا و بینظیر برخوردار هستند. به گونه‌ ای که ما می‌ توانیم بدون هیچ مشکلی به یکی از آن ها متصل شویم. و از قدرت و سرعت لازم برای دور زدن انواع محدودیت‌ ها برخوردار شویم.
ضمن اینکه نوع اتصال برقرار شده بسیار پایدار خواهد بود. که به ما این امکان را می‌ دهد مرور یکنواخت و بدون قطع و وصلی را در اینترنت تجربه کنیم. قابل تاکید است که تمامی این ویژگی‌ ها بر طبق نظرات کاربران در گوگل پلی است.

نحوه استفاده از خدمات برنامه NoCard Lite VPN

به دلیل اینکه این برنامه از یک رابط کاربری مناسب برخوردار است. استفاده کردن از خدمات موجود در آن کاری بسیار ساده و آسان می‌ باشد. و ما نیاز به کار پیچیده ‌ای نداریم. ضمن اینکه این برنامه دارای قابلیت اتصال خودکار است. که به ما این امکان را می‌ دهد. تنها با یک ضربه به سروری قدرتمند متصل شویم. ضمن اینکه انتخاب دستی سرور ها با مراجعه به لیست آن ها امکان پذیر است.

مروری ایمن با خیال راحت در سراسر کشور

یکی از مهم ترین ویژگی‌ هایی که در مورد فیلتر شکن‌ ها حتماً باید بررسی شود. امنیتی است که برای کاربران فراهم می‌ کند. این برنامه نیز بر طبق ادعای سازندگان از امنیت بالایی برخوردار است. چرا که این برنامه داده‌ های ما را رمزگذاری می‌ کند. و از به سرقت رفتن آن ها جلوگیری به عمل می‌ آورد. که به ما این امکان را می‌ دهد با خیال راحت در اینترنت جستجو کنیم.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *