دانلود لینک مستقیم Axe VPN برای گوشی

دانلود لینک مستقیم Axe VPN برای گوشی

نسخه جدید برنامه Axe VPN برای ویندوز

برای دسترسی به وب سایت‌ های خارجی و از بین بردن فیلترینگ موجود در برنامه و بازی‌ ها، فیلتر شکن‌ ها بهترین گزینه هستند. که یکی از آن ها می‌ تواند فیلتر شکن Axe VPN باشد. که می‌ توانیم این برنامه را به صورت رایگان بر روی گوشی‌ های همراه خود یا حتی کامپیوتر نصب کنیم. و از خدمات متعددی که این برنامه در اختیار ما قرار می‌ دهد از جمله سرور هایش به صورت نامحدود استفاده کنیم.

برنامه Axe VPN دارای لیست نامحدودی از سرور ها

اولین چیزی که پس از نصب در این فیلتر شکن با آن روبرو می‌ شویم، لیست نامحدودی از سرور های پرسرعت می‌ باشد. که در کشور های گوناگون قرار دارد تا ما به راحتی بتوانیم با اتصال به آن ها آدرس آی پی خود را تغییر دهیم و محدودیت‌ ها را از بین ببریم. نکته خوبی که در این سرورها وجود دارد این است که سرعت آن ها و تعداد افرادی که به این سرورها متصل می‌ شوند به صورت دقیق نمایش داده شده است. تا ما بتوانیم به راحتی پرسرعت‌ ترین سرور این برنامه را برای خود انتخاب کنیم.

Screenshot image

قابلیت اتصال خودکار در فیلتر شکن Axe VPN با سرعت عالی

البته اگر نخواهیم به صورت دستی به سرور های این برنامه متصل شویم می‌ توانیم از اتصال خودکار این برنامه استفاده کنیم. که برای این کار کافی است بر روی گزینه اصلی این فیلتر شکن کلیک کنیم تا خود برنامه پس از چند لحظه برای ما سروری پرسرعت و قوی انتخاب کند.

Screenshot image

تماشای هرگونه فیلم بدون سانسور

همانطور که گفته شد این فیلتر شکن آدرس آی پی ما را تغییر می‌ دهد. که این ویژگی باعث می‌ شود که ما بتوانیم به راحتی هر نوع محدودیتی را از بین ببریم. علاوه بر آن می‌ توانیم فیلم‌ ها و سریال‌ های مورد علاقه خود را بدون سانسور از سایت‌ ها یا برنامه‌ های مختلف با کیفیت عالی تماشا کنیم.

بنابراین ما همیشه لازم نیست که از فیلتر شکن‌ های محبوب با کاربران بالا استفاده کنیم. گاهی فیلتر شکن‌ های جدید هم می‌ توانند خدمات خوبی را به ما ارائه کنند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *