دانلود فیلتر شکن FinalVPN نسخه جدید

دانلود فیلتر شکن FinalVPN نسخه جدید

دانلود فیلتر شکن FinalVPN با لینک مستقیم

همه ما به دنبال فیلتر شکنی هستیم که بتوانیم با استفاده از آن بر انواع محدودیت‌ ها غلبه کنیم. و به عبارتی به تمامی ظرفیت‌ های اینترنت بین‌ الملل دسترسی پیدا کنیم.
امروزه یکی از فیلتر شکن‌ هایی که قادر به ارائه خدمات با کیفیت به ما می باشد فیلتر شکن FinalVPN است. این برنامه به کمک خدمات با کیفیتش سبب می‌ شود که ما بتوانیم مروری آزادانه را در اینترنت تجربه کنیم.
همچنین گفتنی است که ما می‌ توانیم این فیلتر شکن را به راحتی از طریق گوگل پلی بر روی دستگاه اندرویدی خود دانلود و نصب کنیم.

Screenshot image

دو ویژگی اصلی فیلتر شکن FinalVPN

سرور های مناسب و پرقدرت

همانطور که اکثر ما با این موضوع آشنا هستیم، مهم‌ ترین ویژگی که یک فیلتر شکن حتماً باید از آن برخوردار باشد. تا بتواند محدودیت‌ های اینترنتی را برای ما دور بزند، سرور‌ های با کیفیت است. چرا که اگر یک فیلتر شکن حتی از بهترین خدمات دیگر مانند امنیت، رابط کاربری مناسب و پشتیبانی قوی برخوردار باشد. اما سرور هایش از کیفیت پایینی برخوردار باشند. عملاً آن فیلتر شکن هیچ فایده ‌ای برای ما نخواهد داشت و از دسترس ما خارج خواهد بود.
اما این فیلتر شکن دارای سرور های با کیفیت و پرقدرت است که سریع متصل می شوند. که به ما این امکان را می‌ دهد در اینترنت به صورت آزادانه گشت و گذار کنیم.

Screenshot image

امنیت حریم خصوصی و حفظ داده ها

این برنامه به حریم خصوصی ما احترام زیادی می‌ گذارد و اقدامات لازم برای افزایش امنیت آن را انجام می‌ دهد. برای مثال این برنامه به هیچ عنوان هیچ یک از اطلاعات ما را ذخیره نمی ‌کند. تا در برابر خطرات احتمالی نظیر حملات اشخاص ثالث، آسیب پذیری کمتری داشته باشیم.
همچنین این برنامه هیچ گونه از اطلاعات ما را با اشخاص ثالث همرسانی نمی‌ کند. تا حریم خصوصی ما هنگام استفاده از این برنامه در امنیت کامل باشد.

یکی از فاکتور هایی که می ‌تواند به ما برای انتخاب هر برنامه ای خصوصا فیلتر شکن کمک کند. نظرات کاربرانی است که از آن برنامه ‌ها استفاده کردند.
نظرات کاربران در مورد این فیلتر شکن به گونه‌ ای است که این برنامه کیفیتی متوسط و رو به پایین دارد. به طوری که از میان ۱۰ هزار کاربری که این برنامه را نصب کرده ‌اند. توانسته است امتیاز ۴ را دریافت کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *