دانلود فیلتر شکن APE VPN برای ویندوز

دانلود فیلتر شکن APE VPN برای ویندوز

دانلود برنامه APE VPN نسخه اصلی + رایگان

فیلتر شکن‌ های مختلفی در کشور ما وجود دارند که هر کدام از آن ها ویژگی‌ های متمایزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌ دهند. اما مهم‌ ترین ویژگی‌ هایی که یک فیلتر شکن باید داشته باشد سرعت و امنیت بالا می‌ باشد. که اگر این دو ویژگی را نداشت بهتر است ما آن فیلتر شکن را نصب نکنیم.
یکی از برنامه‌ هایی که در کشور ما وجود دارد و دو ویژگی گفته شده را دارا می‌ باشد، برنامه APE VPN است. علاوه بر این موارد این فیلتر شکن ویژگی‌ های مختلف دیگری دارد. که ما در ادامه به آن ها اشاره می‌ کنیم تا شما بتوانید هر نوع محدودیتی را در کشورتان از بین ببرید.

راحت متصل شوید

به دلیل اینکه این فیلتر شکن دارای گزینه اتصال خودکار می‌ باشد. ما به راحتی می‌ توانیم به این برنامه متصل شویم و اتصالی پایدار برای خود ایجاد کنیم. این گزینه به ما کمک می‌ کند تا در کوتاه‌ ترین زمان ممکن بتوانیم به سریع‌ ترین سرور در یک کشور متصل شویم.

Screenshot image

سریع ترین سرور های برنامه APE VPN در سراسر جهان

همانطور که گفته شد این فیلتر شکن به ما کمک می‌ کند تا بتوانیم به سریع‌ ترین سرور متصل شویم. البته لازم به ذکر است که همه سرور های این برنامه سرعتشان از قبل تست شده است و سرعت بسیار بالایی را در اختیار ما قرار می‌ دهند. یعنی حتی اگر ما بخواهیم به صورت دستی به این سرورها متصل شویم این امکان برای ما ایجاد می‌ شود.

Screenshot image

افزایش امنیت با پنهان کردن IP

در کنار سرعت بسیار بالای سرور های این برنامه، این وی پی ان به ما کمک می‌ کند تا امنیت خود را افزایش دهیم. البته این کار را خودش به صورت خودکار انجام می‌ دهد. چون موقعیت مکانی ما را هنگامی که به سرورها متصل می‌ شویم به کشور آن سرور تغییر می‌ دهد. در این صورت هیچکس نمی‌ تواند متوجه شود که ما در چه کشوری هستیم و چه فعالیتی انجام می‌ دهیم.

ویژگی های دیگر فیلتر شکن APE VPN

امکان تغییر زبان
اتصال به صورت دستی یا خودکار
برخوردی از باکیفیت ترین سرور ها
تماشای آنلاین فیلم ها
دارای محیطی ساده و زیبا
قابلیت اشتراک گذاری برنامه


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *