دانلود فیلتر شکن فعال Shen VPN برای اندروید

دانلود فیلتر شکن فعال Shen VPN برای اندروید

دانلود برنامه Shen VPN نسخه اصلی

فیلتر شکنی کاربردی در کشور ما به نام برنامه Shen VPN وجود دارد. که با اینکه این برنامه جدید است اما روزانه بر تعداد کاربران آن افزوده می‌ شود. و امتیاز بسیار عالی را در گوگل پلی دریافت کرده است. که تمامی این موارد به خاطر خدمات با کیفیتی است که این فیلتر شکن به صورت رایگان در اختیار ما می‌ گذارد.
ما در اینجا می‌ خواهیم به شما توضیح مختصری درباره این برنامه و ویژگی‌ هایش بدهیم. تا بتوانید با خیال راحت آن را بر روی دستگاه‌ های مختلف خود نصب کنید.

روش کار کردن با فیلتر شکن Shen VPN

یکی از علت‌ هایی که باعث شده است این فیلتر شکن محبوبیت بالایی پیدا کند، رابط کاربری بسیار ساده آن است. که هر کاربری به راحتی می‌ تواند از این برنامه استفاده کند.
یکی از مورد هایی که دارد این است که ما به صورت خودکار و یا دستی می‌ توانیم از سرور های این برنامه استفاده کنیم.
اگر بخواهیم به صورت خودکار متصل شویم می‌ توانیم بر روی گزینه اصلی این برنامه کلیک کنیم. تا خود فیلتر شکن برای ما سروری پرقدرت را انتخاب کند.
اما اگر بخواهیم به صورت دستی متصل شویم می‌ توانیم سرور های موجود در این برنامه را با یکدیگر مقایسه کنیم. و هر کدام که بهترین بود را انتخاب و بر روی آن ضربه بزنیم.
یکی از قابلیت‌ هایی که این فیلتر شکن دارد این است که اگر سروری همیشه برای کشور ما ضعیف و غیر قابل دسترس بود. می‌ توانیم آن را حذف کنیم تا دیگر برای ما نمایش داده نشود.

Screenshot image

دسترسی به تمامی موارد محدود شده با امنیت بالای Shen VPN

مهم ترین فعالیتی که این فیلتر شکن برای ما انجام می‌ دهد رفع انسداد کردن سایت‌ ها و برنامه‌ های مسدود شده می‌ باشد. اما این کار را فیلتر شکن‌ های دیگر هم می‌ توانند برای ما انجام دهند.
ولی ویژگی که این برنامه را از دیگر وی پی ان‌ ها متمایز می‌ کند، امنیت بسیار بالای آن است. که وقتی ما در سایت‌ ها یا برنامه‌ ها آنلاین می‌ شویم. این برنامه موقعیت ما را پنهان می‌ کند و از تمامی اطلاعات خصوصی موجود در دستگاه ما محافظت می‌ کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *