دانلود فیلتر شکن جدید Mask VPN برای گوشی

دانلود فیلتر شکن جدید Mask VPN برای گوشی

دانلود ماسک وی پی ان برای اندروید

اگر می‌ خواهید یک فیلتر شکن جدید با خدمات ویژه برای خود نصب کنید، ما به شما برنامه Mask VPN را پیشنهاد می‌ دهیم. چون این برنامه سرور های پرسرعت و امنیت بسیار بالایی دارد. که با استفاده از آن ما می‌ توانیم خدمات مورد نیازمان را در کشور انجام دهیم و از دیگر فیلتر شکن‌ ها بی‌نیاز شویم.

۱_ آنبلاک کردن سایت ها و برنامه ها

هنگامی که این فیلتر شکن را برای خود نصب می‌ کنیم و به سرور های پرسرعت آن متصل می‌ شویم. به راحتی می‌ توانیم سایت‌ های فیلتر شده در کشورمان را رفع فیلتر کنیم. و از برنامه‌ هایی مانند تلگرام، واتساپ و یوتیوب بدون هیچ فیلترینگی استفاده کنیم.

Screenshot image

۲_ افزایش سرعت با اتصال به Mask VPN

با توجه به اینکه سرور های این فیلتر شکن در کشور های مختلف قرار دارند. ما به راحتی می‌ توانیم از این سرور های قدرتمند استفاده کنیم. و تنها با یک ضربه به یکی از آن ها متصل شویم و اتصالی پایدار برای خود ایجاد کنیم.
به دلیل اینکه سرعت و قدرت این سرورها بسیار بالا هستند ما با هر نوع اینترنتی می‌ توانیم به این برنامه متصل شویم. چون این فیلتر شکن در هر حالت سرعت ما را افزایش می‌ دهد. و به ما این اجازه را می‌ دهد تا در اینترنت با خیال راحت گشت و گذار کنیم.

Screenshot image

۳_ پکیج نسخه پرمیوم برنامه Mask VPN

ما برای اینکه بتوانیم از سرور های پرسرعت‌تر و خدمات بهتری در این برنامه استفاده کنیم. می‌ توانیم سرور های پرمیوم این برنامه را خریداری کنیم. نکته مثبتی که این برنامه دارد این است که نسخه پرمیوم آن زمان‌ های مختلف با قیمت مناسب دارد. که هر کدام از آن ها را که بخواهیم می‌ توانیم بخریم.

Screenshot image

۴_ افزایش امنیت حتی هنگام استفاده از مکان های عمومی

حتی اگر ما با این فیلتر شکن به مکان‌ های عمومی و وای فای‌ های نا ایمن متصل شویم. این برنامه برای ما اتصال خصوصی و امن ایجاد می‌ کند. و به هیچ عنوان اجازه نمی‌ دهد که موقعیت ما و فعالیت‌ هایمان در اینترنت ردیابی شود. به صورت کلی این فیلتر شکن شرایطی را برای ما فراهم می‌ کند تا در هر صورت امنیت ما تضمین شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *