دانلود فیلتر شکن آیفون یونیت با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن آیفون یونیت با لینک مستقیم

فیلتر شکن امن یونیت برای اندروید

فیلتر شکن یونیت یکی از بهترین ابزارهای اینترنتی می باشد. که به منظور ارائه خدمات وی پی ان به ما کاربران طراحی شده است. این فیلتر شکن از سرور های بسیار قدرتمندی برخوردار است. که سرعت اتصال بالا و همچنین اتصالی پایداری را به ما هدیه می کند. و ما می توانیم به کمک این فیلتر شکن فوق العاده قدرتمند از تمامی محدودیت ها و فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت عبور کنیم. و به خدمات مورد نیازمان در سایت ها و برنامه های مسدود شده دسترسی پیدا کنیم.

این فیلتر شکن دارای ویژگی‌ های نامحدودی است که به چند مورد اشاره می کنیم:

۱- جلوگیری از ردیابی شدن

هنگام استفاده از این برنامه آدرس IP واقعی و موقعیت جغرافیایی ما در برابر همه ردیابی ها محافظت می شود. بنابراین ما می توانیم بدون اینکه فعالیت های آنلاینمان ردیابی شود به مرورگردی در اینترنت بپردازیم.

۲_ حفاظت از حریم خصوصی هنگام استفاده از موارد مسدود شده

ما به سادگی می توانیم در حالی که از حریم خصوصی خود محافظت می کنیم، فیلترینگ و محدودیت های اینترنتی را دور بزنیم. چرا که این برنامه هنگامی که ما به سرور های قدرتمند آن متصل می شویم سوابق مرور ما و همچنین اطلاعات خصوصیمان را ذخیره نمی کند و در اختیار اشخاص ثالث قرار نمی دهد.

۳_ مرور ناشناس و ایمن

همانطور که گفته شد این برنامه آی پی حقیقی ما را پنهان می کند و به همین دلیل ما می توانیم با استفاده از این فیلتر شکن به مروری ناشناس و ایمن دسترسی پیدا کنیم. و نگران کاهش امنیت اطلاعات خصوصی خود نباشیم.

۴_ فیلتر شکن یونیت دارای سرور های قوی با پهنای باند پرسرعت

این برنامه از سرور های بسیار پر تعداد و قدرتمندی برخوردار است که در سراسر نقاط جهان پراکنده شده اند. همچنین این برنامه با پوشش جهانی که برای ما کاربران ایجاد می کند، به ما پهنای باند نامحدود و پرسرعت را می دهد.

Screenshot imageScreenshot image

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *