دانلود فیلتر شکن رایگان Saeron VPN برای کامپیوتر

دانلود فیلتر شکن رایگان Saeron VPN برای کامپیوتر

دانلود فیلتر شکن Saeron VPN برای اندروید

امروزه همه ما به یک فیلتر شکن قدرتمند و مناسب برای گشت و گذار آزادانه در اینترنت نیاز داریم. چرا که به دلیل افزایش شدت محدودیت ‌ها ما نمی ‌توانیم بدون یک فیلتر شکن مناسب مروری مطمئن و بدون محدودیت را داشته باشیم.
یکی از فیلتر شکن ‌هایی که می‌ تواند به ما کمک کند، فیلتر شکن Saeron VPN می‌ باشد. که ما می‌ توانیم این فیلتر شکن را از سایت‌ های معتبر دانلود و نصب کنیم.

همان طور که گفته شد این برنامه یک فیلتر شکن است. که خدمات وی پی ان را در اختیار ما قرار می‌ دهد. اما امروزه به دلایل نا معلومی این برنامه از گوگل پلی حذف شده است. که این موضوع می‌ تواند نشان از کیفیت پایین و حتی امنیت کم برنامه باشد. اما به طور کلی سازندگان برنامه ادعا دارند که این فیلتر شکن یک برنامه مناسب و قدرتمند است.

مزیت های فیلتر شکن Saeron VPN

سرور های متعدد و سریع

مهم ترین مزیتی که این فیلتر شکن دارد، سرور های متعدد آن است. سازندگان برنامه ادعا دارند که تمامی این سرور ها می‌ توانند قدرت و سرعت لازم به منظور دور زدن حتی شدید ترین محدودیت‌ ها را نیز برای ما فراهم کنند.
پس ما می‌ توانیم با متصل شدن به یکی از آن ها به خدمات مورد نیازمان که به دلیل فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت از آن ها محروم هستیم. دسترسی پیدا کنیم و به صورت آزادانه در اینترنت گشت و گذار کنیم.

Saeron Vpn for Android - Download

دسترسی رایگان به تمامی امکانات Saeron VPN

همچنین یکی دیگر از مزیت ‌های این برنامه رایگان بودن تمامی خدمات وی پی ان موجود در برنامه است. به گونه‌ ای که ما می‌ توانیم بدون کوچک ترین هزینه ‌ای از اینترنت نامحدود و پرسرعت برخوردار شویم.

مرور ناشناس با پنهان شدن موقعیت مکانی

ما به کمک این فیلتر شکن می‌ توانیم بدون اینکه فعالیت‌ های آنلاین ما قابل ردیابی و شناسایی باشد. در اینترنت به مرورگردی بپردازیم. دلیل این موضوع پنهان شدن موقعیت جغرافیایی ما توسط این برنامه است. که این امکان را می‌ دهد بدون هیچگونه ردیابی شدن، در اینترنت مرور کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *