دانلود فیلتر شکن اندروید IPVanish VPN با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن اندروید IPVanish VPN با لینک مستقیم

فیلتر شکن پرسرعت آی پی وَنیش وی پی ان برای ویندوز

یکی از بهترین فیلتر شکن هایی که ما می توانیم از آن برای دسترسی به اینترنت آزاد و مطمئن استفاده کنیم، فیلتر شکن IPVanish VPN می باشد. این برنامه با سرور های بی نظیری که دارد، به ما سرعت اتصالی بی نظیر و امنیتی بسیار بالا را می دهد. همچنین مهم ترین وظیفه این فیلتر شکن این است که به ما در دسترسی به یک اینترنت بین المللی کمک کند.
به صورتی که ما می توانیم با استفاده از این برنامه از تمامی خدمات مسدود شده استفاده کنیم. و با رفع انسداد سایت ها و برنامه های فیلتر شده از خدمات با ارزش آن ها بهره‌مند شویم.
این فیلتر شکن پرسرعت چنان خدماتی را به شما ارائه می دهد که بدون معطلی آن را برای خود نصب می کنید. که ما به دو مورد از مهم ترین آن ها می پردازیم:

حفاظت شخصی از حریم خصوصی داده ها

همان طور که در بالا به این موضوع اشاره شد ، این برنامه برای احترام به حریم خصوصی ما، به هیچ عنوان سوابق مرور و همچنین اطلاعات ما را ذخیره نمی کند. و در اختیار اشخاص ثالث قرار نمی دهد.
پس ما می توانیم با استفاده از این برنامه مروری مطمئن و ایمن را در فضای اینترنت بین الملل تجربه کنیم. و به کمک سرور های این وی پی ان با خیالی راحت و آسوده به تمامی سایت ها و برنامه های مورد علاقه خود وارد شویم و از خدمات مورد نیازمان بهره مند شویم.

سرور های پرسرعت و قوی در فیلتر شکن IPVanish VPN

آی پی ونیش وی پی ان از سرور های بسیار با کیفیت و پرسرعتی برخوردار است. که برای ما این امکان را فراهم می ‌کند که بتوانیم هر نوع محدودیت و فیلترینگی را دور بزنیم. و از خدماتی که تا قبل از استفاده از این برنامه محروم بودیم، استفاده کنیم.
همچنین لازم به ذکر است، سرور های این برنامه در سراسر نقاط جهان پراکنده شده اند و با ایجاد یک پوشش جهانی بی‌ نظیر برای ما پهنای باند نامحدود فراهم می کنند.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *