دیلیت اکانت تلگرام در یک دقیقه

دیلیت اکانت تلگرام در یک دقیقه

حذف اکانت تلگرام به سرعت

تلگرام یک شبکه اجتماعی محبوب می‌ باشد که طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. یکی از کشور هایی که کاربرانش از تلگرام به عنوان یکی از شبکه‌ های اجتماعی اصلی استفاده می کنند. همین کاربران کشور خودمان هستند.
گاهی اوقات موقعیتی پیش می‌ آید که ما نیاز داریم اکانت تلگرام خود را حذف کنیم. نه به معنای آنکه دوباره به آن دسترسی داشته باشیم. بلکه به طور کلی تمامی اطلاعات موجود بر روی اکانت ما نیز حذف شود. برای این کار تلگرام راه حلی در نظر گرفته است که می‌ توانیم به راحتی از آن استفاده کنیم.

چگونه در تلگرام دیلیت اکانت کنیم؟

برای دیلیت اکانت کردن در تلگرام ما می ‌بایست به سایت های تلگرام مراجعه کنیم. و از طریق این سایت مراحل لازم را بگذرانیم. ابتدا باید وارد سایت شویم و در قسمت مشخص شده شماره تلفن خود را به همراه کد کشورمان وارد کنیم.
سپس برای ما کدی ارسال می‌ شود که برای تایید باید آن را در قسمت مشخص شده وارد کنیم .
پس از وارد کردن کد، ما وارد بخش بعدی می‌ شویم. در این بخش باید گزینه حذف اکانت تلگرام را انتخاب کنیم.
پس از انتخاب این گزینه تلگرام از ما دلیل انجام این کار را سوال خواهد کرد. که ما باید دلیل این کار را به تلگرام بگوییم. پس از گذراندن مراحل گفته شده اکانت تلگرام ما به راحتی دیلیت خواهد شد. و ما می‌ توانیم اکانت‌ های جدید را بر روی تلگرام ایجاد کنیم.

راه های دیگر برای حذف اکانت کردن

راه‌ های دیگری نیز برای انجام این کار وجود دارد که ما می‌ توانیم از آن ها نیز استفاده کنیم. اگر برای انجام این کار عجله نداریم. می‌ توانیم از یکی از قابلیت‌ هایی که در تنظیمات تلگرام وجود دارد استفاده کنیم.
در قسمت تنظیمات تلگرام قسمتی وجود دارد که ما می‌ توانیم تعیین کنیم. به ازای چه مدت زمان آنلاین نبودن، تلگرام می‌ تواند اکانت ما را به صورت خودکار دیلیت کند.
بنابراین اگر عجله نداشته باشیم می‌ توانیم برای مثال این عدد را روی یک ماه تنظیم کنیم. تا پس از یک ماه آنلاین نشدن اکانت ما به صورت خودکار دیلیت شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *