استوری تلگرام کی فعال میشه

استوری تلگرام کی فعال میشه

دانلود تلگرام پرمیوم برای اندروید

تلگرام یک شبکه اجتماعی محبوب در سراسر جهان است. که در کشورمان طرفداران زیادی دارد. و بسیاری از ما از آن به عنوان شبکه اجتماعی اصلی دستگاه خود استفاده می‌ کنیم. چرا که دارای خدمات پیشرو و بسیار جذاب می‌ باشد.
یکی از خدماتی که به تازگی به تلگرام اضافه شده است، قابلیت گذاشتن استوری می‌ باشد. که برای بسیاری از کاربران قابل استفاده نیست.

استوری تلگرام کی قابل استفاده است؟

قابلیت استوری تلگرام هم اکنون نیز فعال است. اما همانطور که گفته شد همه کاربران قابلیت استفاده از آن را ندارد. چرا که این قابلیت فعلاً تنها برای کاربرانی قابل دسترس است که دارای اکانت پرمیوم تلگرام می‌ باشد.
حال بسیاری از کاربران این سوال را دارند که این قابلیت کی همگانی می‌ شود. که پاسخ این سوال به دست برنامه تلگرام است. و هیچکس از این موضوع با خبر نیست. پس باید منتظر بمانیم تا شاید تلگرام در آپدیت‌ های بعدی این قابلیت را به صورت رایگان برای همگان قابل دسترس کند.

Image result for استوری تلگرام

چگونه اکانت پرمیوم تلگرام را داشته باشیم؟

برای خریدن اکانت پرمیوم تلگرام ما می‌ توانیم در صورت داشتن کیف پول‌ های خارجی و قابلیت پرداخت دلار به صورت مستقیم از طریق برنامه اقدام کنیم. و یا در صورت عدم توانایی می‌ توانیم از طریق سایت‌ هایی که مبلغی را دریافت می‌ کنند. تا این کار را برای ما انجام دهند، اقدام کنیم. تا با پرداخت مقدار اندکی هزینه از خدمات عالی تلگرام پرمیوم نظیر همین استوری گذاشتن برخوردار شویم.

قابلیت های تلگرام پرمیوم

نسخه پرمیوم تلگرام دارای خدمات بینظیر تر و با کیفیت بهتر نسبت به نسخه عادی می‌ باشد. برای مثال ما می‌ توانیم در نسخه پریمیوم فایل‌ ها را تا ۴ گیگ آپلود کنیم. در صورتی که در نسخه معمولی این مقدار دو گیگ می‌ باشد. همچنین همانطور که گفته شد ما می‌ توانیم در این نسخه از قابلیت استوری گذاشتن برخوردار شویم. که می تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *