فیلتر شکن Shelton VPN رفع انسداد شبکه اجتماعی

 فیلتر شکن Shelton VPN رفع انسداد شبکه اجتماعی

دانلود فیلتر شکن Shelton VPN با لینک مستقیم

یکی از مشکلاتی که امروزه همه ما با آن دست و پنجه نرم می ‌کنیم. محدودیت‌ هایی هستند که بر شبکه ‌های اجتماعی اعمال شده اند. این برنامه ‌ها نظیر تلگرام که دارای خدمات بسیار کاربردی برای ما هستند. به دلیل فیلترینگ از دسترس ما خارج شده اند. پس ما نیاز به راه حلی برای از بین بردن این مشکل و دریافت خدمات آن ها داریم.
فیلتر شکن‌ ها کارآمد ترین راه حل برای دور زدن محدودیت‌ ها هستند. اما به دلیل اینکه فیلتر شکن‌ های رایگان و معروف به دلیل شلوغی دچار افت کیفیت شده اند. بنابراین بسیاری به دنبال فیلتر شکن تازه نفس و قدرتمند هستند. یکی از گزینه‌ های موجود در بازار برنامه Shelton VPN می‌ باشد.

ویژگی های کلی فیلتر شکن Shelton VPN

سرور های جهانی برای دریافت سرعت بالاتر:

یکی از مهم ترین ویژگی‌ هایی که این برنامه از آن برخوردار می‌ باشد، سرور های پرتعداد آن است. این برنامه در سراسر نقاط جهان حتی در کشور هایی مثل ترکیه نیز دارای سرور می‌ باشد. که ما می‌ توانیم بسته به نیازمان به یکی از آن ها متصل شویم.

Screenshot image

بدون محدودیت برای استفاده زیاد:

بسیاری از فیلتر شکن‌ ها برای استفاده از سرور هایشان دارای محدودیت‌ هایی مانند محدودیت ترافیک اینترنتی هستند. اما این برنامه بدون هیچگونه محدودیتی می‌ باشد. و ما می‌ توانیم به هر مقدار که می‌ خواهیم از آن استفاده کنیم.

Screenshot image

پینگ پایین سرور های برنامه Shelton VPN :

این ویژگی که این فیلتر شکن از آن برخوردار است. باعث می‌ شود که ما بتوانیم از آن برای انجام بازی ‌های آنلاین نیز استفاده کنیم. چرا که با کاهش پینگ ما سبب می‌ شود. که ما تجربه یک گیم پلی جذاب و بدون تاخیر را کسب کنیم.

امنیت پایین و در نتیجه گشت و گذار همراه با ترس:

به دلیل اینکه این برنامه داده‌ های ما را رمزگذاری نمی ‌کند. امنیت آن تا حد زیادی کاهش می‌ یابد. چرا که این ویژگی مبنای امنیت فیلتر شکن ‌ها می‌ باشد. اما با این حال یک ویژگی مثبت در مورد امنیت این برنامه این است. که این فیلتر شکن هیچگونه اطلاعاتی از ما را ذخیره نمی‌ کند.

 


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *