نصب رایگان اپلیکیشن شارک وی پی ان با بهترین سرعت

نصب رایگان اپلیکیشن شارک وی پی ان با بهترین سرعت

دانلود Shark VPN برای دستگاه آیفون و اندروید

ما در بیشتر مواقع برای انجام کارهای روزمره خود و ارتباط گرفتن با دیگران حتماً باید از فیلتر شکن‌ ها استفاده کنیم. چون با آی پی ایران نمی‌ توانیم به آن ها دسترسی پیدا کنیم.
بنابراین فیلتر شکن‌ های مختلفی در کشور ما وجود دارند که می‌ توانیم با مقایسه آن ها یکی از پرسرعت‌ ترین‌ ها را برای خود نصب کنیم.
البته در کشور ما فیلتر شکن‌ های خارجی و ایرانی مختلفی وجود دارد. که ما در اینجا می‌ خواهیم فیلتر شکن ایرانی شارک وی پی ان را به شما معرفی کنیم. تا با خدمات مختلف این برنامه آشنا شوید.

در اینجا آموزش تصویری در رابطه با اتصال به این فیلتر شکن را به شما می‌‌ دهیم. تا بتوانید به راحتی به این برنامه متصل شوید. البته درست است که این فیلتر شکن رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و اگر شما بدون آموزش هم وارد این برنامه شوید می‌ توانید از خدماتش استفاده کنید. ولی ممکن است بعضی از افراد تا به حال از فیلتر شکن استفاده نکرده باشند و بهتر است این آموزش را ببینند. تا بتوانند به راحتی از این برنامه و خدماتش استفاده کنند.

با توجه به ویدیویی که در بالا مشاهده کردید شما فقط با یک کلیک می‌ توانید به سرور های این برنامه متصل شوید. درست است که برای متصل شدن کمی زمان می‌ برد اما وقتی متصل شوید، می‌ توانید یک ساعت از این سرور استفاده کنید. بدون اینکه اتصال شما قطع شود. یعنی به راحتی می‌ توانید وارد سایت‌ ها و برنامه‌ های مختلف شوید و به راحتی فیلترینگ ها را از بین ببرید.

سرور های کم تعداد شارک وی پی ان اما با قدرت بالا

ویژگی خوب دیگری که این فیلتر شکن دارد سرور هایش می‌ باشد که در کشور هایی مانند آلمان، آمریکا، و انگلیس قرار دارند. و ما می‌ توانیم به صورت دستی به هر کدام از این سرورها که می‌ خواهیم ضربه بزنیم. سپس چند ثانیه صبر کنیم تا اتصالی پایدار و قوی برای ما ایجاد شود .

رایگان بودن تمامی خدمات شارک وی پی ان

گزینه دیگری که لازم است در این برنامه ذکر شود رایگان بودن تمامی سرور ها و خدمات این برنامه می‌ باشد. که این ویژگی باعث شده است این برنامه محبوبیت بالایی پیدا کند. و کاربران مختلفی از سراسر جهان این برنامه را برای خود نصب و استفاده کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *