نصب RR VPN Pro برای شبکه های اجتماعی فیلتر شده

نصب RR VPN Pro برای شبکه های اجتماعی فیلتر شده

نسخه جدید وی پی ان RR VPN Pro با لینک مستقیم

یکی از فیلتر شکن‌ های موجود در بازار که ما می‌ توانیم از آن برای دور زدن محدودیت‌ ها استفاده کنیم، فیلتر شکن RR VPN Pro می ‌باشد. این برنامه که از کاربران امتیازات ضعیفی را دریافت کرده است. در گوگل پلی موجود است و ما می‌ توانیم در صورت نیاز آن را دانلود کنیم. که در ادامه دلیل امتیاز ضعیف این برنامه را خواهیم گفت.

چرا کاربران امتیاز پایینی را برای برنامه RR VPN Pro در نظر گرفته اند؟

با بررسی امتیازدهی کاربران به این برنامه متوجه خواهیم شد که اکثر کاربرانی که امتیاز پایینی به برنامه داده ‌اند به دلیل عدم توانایی از استفاده از برنامه است. در واقع این فیلتر شکن برای اجازه دادن به ما برای استفاده کردن از خدماتش از ما یک حساب کاربری می خواهد. که بسیاری از کاربران نمی ‌توانند مراحل ایجاد حساب را بگذرانند به همین دلیل به برنامه امتیاز پایینی را داده اند.

Screenshot image

نحوه اتصال و استفاده از خدمات فیلتر شکن RR VPN Pro

این برنامه یک رابط کاربری ساده و کاملاً کاربردی دارد. به گونه ‌ای که ما می‌ توانیم به سادگی به سرور های این برنامه متصل شویم و از خدمات آن برخوردار شویم.
مهم ترین نکته‌ ای که هنگام استفاده از این برنامه باید در نظر داشته باشیم. همان نکته داشتن یک حساب کاربری است. با وارد شدن به حساب کاربری و ورود به محیط کاربری برنامه ما می‌ توانیم به کمک اتصال خودکار به سرور های این برنامه متصل شویم. و از اینترنت نامحدود و پرسرعت برخوردار شویم.

امنیت بالا تضمین مروری مطمئن

برنامه RR VPN Pro از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که تمامی فاکتور های لازم را رعایت کرده است. برای مثال داده‌ های ما را هنگام انتقال رمزگذاری می‌ کند. و همچنین امنیت حریم خصوصی ما را با سیاست‌ هایی که دارد تضمین خواهد کرد.
برای مثال این برنامه به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی، اطلاعاتی از ما را برای خود ذخیره نمی‌ کند. تا در برابر خطرات شدید، احتمال به سرقت رفتن این داده ها وجود نداشته باشد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *