نصب فیلتر شکن پرسرعت و مطمئن Le VPN برای موبایل

نصب فیلتر شکن پرسرعت و مطمئن Le VPN برای موبایل

دانلود Le VPN ورژن قدیمی بدون قطعی

یکی از فیلتر شکن‌ های پرسرعت و ایمن که از قبل مورد توجه کاربران بوده است برنامه Le VPN می‌ باشد. که شما برای دسترسی به خدمات این برنامه باید حتماً اکانت بسازید و سرور های آن را خریداری کنید.
ممکن است که این مورد برای بعضی از کاربران خوشایند نباشد. اما این اطمینان را به شما می‌ دهیم که اگر اکانت این برنامه را خریداری کنید. می‌ توانید از سرور های پرسرعت این برنامه برخوردار شوید. تا بتوانید تمام فیلترینگ‌ های کشورتان را به راحتی دور بزنید.

در ابتدا این فیلتر شکن توضیح کوتاهی درباره ویژگی‌ های خود می‌ دهد. تا شما بتوانید با کلیات این برنامه آشنا شوید سپس از خدمات این برنامه استفاده کنید.

روش ثبت نام در فیلتر شکن Le VPN

پس از اینکه توضیحات برنامه را مطالعه کردید می‌ توانید وارد برنامه شوید. برای این کار کافی است بر روی گزینه‌ای که این برنامه دارد کلیک کنید. سپس وارد صفحه‌ای می‌ شوید که برای شما دو گزینه فراهم کرده است. که می‌ خواهید به چه مقدار سرور های این برنامه را خریداری کنید.
ابتدا گزینه مورد نظر را کلیک کنید و پس از آن ایمیل و رمز عبوری برای خود وارد کنید. تا بتوانید وارد برنامه شوید و سرور های آن را خریداری کنید.

تخفیف ویژه خرید سرور ها

این برنامه یک تخفیف ویژه برای شما در نظر گرفته است که اگر در این چند روز برنامه را برای خود نصب کنید. می‌ توانید از آن استفاده کنید. این تخفیف به این صورت است که ۷ روز می‌ توانید از این برنامه به صورت رایگان استفاده کنید. تا بتوانید سرعت آن را تست کنید. پس از آن می‌ توانید اکانت یک ماهه این برنامه را با قیمت عالی خریداری و از سرور های اختصاصی و پرسرعت آن بهره ببرید.

قابلیت اتصال به Le VPN همزمان با پنج دستگاه مختلف

ویژگی خوبی که این فیلتر شکن دارد این است که وقتی شما در این برنامه اکانت خریداری می‌ کنید. می‌ توانید با ۵ دستگاه به صورت همزمان به این سرور ها متصل شوید. یعنی برای هر دستگاه خود لازم نیست سرور بخرید. بلکه با یک اکانت می‌ توانید این کار را انجام دهید.
همچنین لازم به ذکر است که وقتی شما با دستگاه‌ های مختلف به یک سرور متصل می‌ شوید. اصلاً سرعت شما افت پیدا نمی‌ کند و می‌ توانید کارهای مورد نظر خود را با بهترین سرعت انجام دهید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *