دانلود برنامه جدید VPN Dash بدون تبلیغات

دانلود برنامه جدید VPN Dash بدون تبلیغات

رفع انسداد تلگرام با نصب فیلتر شکن VPN Dash

اگر به یک فیلتر شکن متفاوت برای دستگاه‌ های اندرویدی خود نیاز دارید، می‌ توانید از برنامه رایگان و نامحدود VPN Dash استفاده کنید. این فیلتر شکن علاوه بر اینکه به شما کمک می‌ کند تا بتوانید به برنامه‌ هایی مانند تلگرام، اینستاگرام و یوتیوب دسترسی پیدا کنید. می‌ توانید از اطلاعات موجود در دستگاه خود و همچنین داده‌‌ های شخصی در این برنامه‌ ها محافظت کنید. و از به سرقت رفتن موقعیت مکانی خود جلوگیری کنید.

اتصال به پرسرعت ترین سرور

این فیلتر شکن دارای یک گزینه می‌ باشد که اگر شما بر روی آن گزینه کلیک کنید. شما را به پرسرعت‌ ترین سرور این برنامه متصل می‌ کند. برای این کار شما لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنید. چون تمامی سرور های آن رایگان می‌ باشد. و می توانید با اتصالی پایدار، محدودیت‌ های موجود در کشور خود را به راحتی از بین ببرید.

برنامه VPN Dash دارای سرور های اصلی در کشور های مختلف

مهم ترین نکته‌ ای که این فیلتر شکن دارد سرور های پرسرعتش می‌ باشد که در سرتاسر جهان پراکنده شده اند.
ولی یکی از قوی‌ ترین سرور هایی که این برنامه دارد در کشور آمریکا می‌ باشد. که فقط یک سرور نیست. بلکه در سرتاسر آمریکا سرور های این برنامه پراکنده شده‌اند. تا شما بتوانید به این سرور ها متصل شوید و با تغییر دادن آدرس آی پی خود تمامی محدودیت‌ ها را از بین ببرید.

Screenshot image

رابط کاربری متفاوت فیلتر شکن VPN Dash

محیط این فیلتر شکن با دیگر وی پی ان‌ ها کمی متفاوت است و شما ممکن است در ابتدا کمی گیج شوید. ولی متوجه می‌ شوید که این برنامه گزینه‌ های عالی را در اختیار شما گذاشته است. اگر چند روز با آن کار کنید به خوبی می‌ توانید از خدمات مختلف این برنامه بهره ببرید.
به خصوص در تنظیمات این برنامه گزینه‌ های مختلفی وجود دارد. که در دیگر فیلتر شکن‌ ها شما آن را پیدا نمی‌ کنید و این گزینه‌ ها می‌ تواند به مرور راحت‌تر شما کمک کند.

حذف تبلیغات

همچنین این برنامه گزینه خوبی دارد که می‌ توانید تبلیغات اضافه را در این برنامه حذف کنید. تا با سرعت بالاتری بتوانید از خدمات مختلف و سرور های آن استفاده کنید.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *