نصب آسان وایبر بدون فیلتر شکن

نصب آسان وایبر بدون فیلتر شکن

دانلود viber برای اندروید با لینک مستقیم‌

وایبر یکی از شبکه ‌های اجتماعی قدیمی است. که قبل از اینکه تلگرام به ایران وارد شود. یکی از اصلی‌ ترین شبکه‌ های اجتماعی در بین کاربران بوده است. این برنامه که دارای خدمات بسیار جذاب و کار آمدی می‌ باشد. را می‌ توانیم به راحتی از طریق گوگل پلی دانلود و نصب کنیم.

درباره وایبر

این برنامه نیاز به معرفی ندارد چرا که اکثراً در زمان‌ های نه چندان دور از این برنامه به عنوان شبکه اجتماعی اصلی خود استفاده می‌ کردیم. و به کمک خدماتش با سایر کاربران ارتباط می‌ گرفتیم. این برنامه نیز مانند بسیاری از شبکه ‌های اجتماعی مختلف دچار فیلترینگ شدید شده است. که دسترسی کاربران به خدماتش را محدود کرده است.

Screenshot image

نصب وایبر بدون فیلتر شکن ممکن است؟

بسیاری از کاربران به دنبال راهی هستند تا بتوانند بفهمند که این برنامه را بدون استفاده از فیلتر شکن اجرا کنند. اما در جواب این افراد باید گفت که به هیچ عنوان همچین امکانی برای ما وجود نخواهد داشت. چرا که فیلترینگ شدیدی بر این برنامه اعمال شده است. که تنها با استفاده از یک فیلتر شکن قوی قابل رفع شدن می‌ باشد.

خدمات وایبر چیست؟

این شبکه اجتماعی قدیمی نیز مانند بسیاری از شبکه ‌های اجتماعی دیگر دارای قابلیت انجام تماس تصویری و صوتی می‌ باشد. و ما می‌ توانیم به کمک آن تماس‌ های تصویری و صوتی با دیگر افراد برقرار کنیم. همچنین این برنامه دارای قابلیت های مختلف دیگری نیز هست. برای مثال می توانید به کمک این برنامه از انواع پیام ها مانند پیام های محو شونده استفاده کنید.

Screenshot image

فیلتر شکن مناسب وایبر

همانطور که گفته شد فیلترینگ شدیدی بر این برنامه اعمال شده است. که استفاده از خدمات موجود در آن را برای ما غیر ممکن کرده است. پس باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که قادر باشد این مشکل را برای ما حل کند. و امکان استفاده از به روزترین خدمات اینترنتی را خصوصا استفاده از این برنامه را برای ما فراهم کند.
مهم ترین ویژگی که آن فیلتر شکن حتماً باید از آن برخوردار باشد. سرور های بسیار پرسرعت و با قدرت کافی است. تا بتوانیم به کمک آن ها این محدودیت ‌ها را دور بزنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *