اضافه کردن سرور دلخواه در فیلتر شکن Paper VPN

اضافه کردن سرور دلخواه در فیلتر شکن Paper VPN

دانلود برنامه Paper VPN رایگان برای گوشی

ما فیلتر شکن‌ های متعددی در کشور خود داریم اما رابط کاربری همه آن ها مثل هم نیست. و برای اینکه بعضی فیلتر شکن ها را بتوانیم در اختیار داشته باشیم. بهتر است که اول با ویژگی‌ های آن ها و روش اتصالشان آشنا شویم.
یکی از برنامه‌ های رایگانی که در گوگل پلی وجود دارد برنامه Paper VPN می‌ باشد. که این وی پی ان هم جزو آن دسته از فیلتر شکن‌ هایی است که باید برای استفاده به آن، از قبل روش کارش را مشاهده کنیم. تا بتوانیم به راحتی با استفاده از خدمات این برنامه فیلترینگ‌ ها را از بین ببریم.

دارا نبودن سرور به صورت پیش فرض در برنامه Paper VPN

یکی از گزینه‌ هایی که ممکن است برای کاربران خوشایند نباشد این است که این برنامه به صورت پیش فرض سروری ندارد. و ما حتماً باید سرور هایی را خریداری کنیم. یا به صورت رایگان دریافت کنیم و وارد این برنامه کنیم.
البته این موضوع بهتر هم هست چون ما می‌ توانیم سرور های مورد علاقه خود را که سرعت بالاتری دارد انتخاب کنیم و در این برنامه وارد کنیم. همچنین این مورد باعث می‌ شود که ما از سرور های اختصاصی‌ تر استفاده کنیم و سرعت ما کاهش پیدا نکند.

ارسال سرور در ایمیل

گزینه خوبی که این فیلتر شکن دارد این است که می‌ تواند سرور هایی را در ایمیل ما ارسال کند که متاسفانه در آپدیت جدید این گزینه برداشته شده است. ولی در کل اگر شما نتوانید از سرور های رایگان و پولی استفاده کنید. می‌ توانید از سرور های خود این برنامه که برایتان ارسال می‌ شود بهره ببرید.

تغییر زبان خود در فیلتر شکن Paper VPN طبق ویدیو

قابلیت دیگری که این فیلتر شکن دارد این است که شما می‌ توانید زبان برنامه خود را تغییر دهید. البته این برنامه فقط دو زبان انگلیسی و روسی را دارد. که می‌ توانید در یک چشم به هم زدن زبان خود را تغییر دهید. ولی چون بیشتر کاربران زبان انگلیسی بلد هستند بهتر است به صورت پیش فرض بر روی همین زبان باقی بماند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *