دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Signal VPN نسخه اصلی

دانلود لینک مستقیم فیلتر شکن Signal VPN نسخه اصلی

فیلتر شکن اندروید سیگنال وی پی ان بدون قطعی

با نصب نسخه جدید فیلتر شکن Signal VPN می توانید وب سایت ها و برنامه های مورد علاقه خود مانند یوتیوب، تلگرام، اینستاگرام، اسنپ چت و دیگر اپلیکیشن ها را در هر زمان و در هر مکانی از حالت انسداد خارج کنید. شما به کمک این برنامه که به منظور ارائه بهترین خدمات وی پی ان طراحی شده است. می توانید مروری راحت تر را در فضای اینترنت بین الملل تجربه کنید.

Screenshot image

خصوصیات فیلتر شکن Signal VPN :

۱_ اتصال ناشناس و حفاظت از حریم خصوصی

وقتی از این VPN استفاده می کنید، IP و موقعیت مکانی شما پوشانده می شود. و دیگر نمی توان فعالیت های آنلاین شما را در اینترنت ردیابی کرد. همچنین هیچ گزارشی از سوابق مرور و اطلاعات شخصی شما نگهداری نمی شود. در نتیجه هیچ نشت DNS ای از داده های شما وجود ندارد.

۲_ دسترسی به هر محتوای مسدود شده

شما به کمک سرور های پرقدرت و پرسرعت این وی پی ان می توانید تمامی محدودیت‌ ها و فیلترینگ های اعمال شده بر اینترنت را دور بزنید. و با رفع انسداد سایت ها و برنامه های مسدود شده به محتوای مورد نیازتان در فضای اینترنت دسترسی پیدا کنید.
همچنین این وی پی ان به شما این امکان را می‌ دهد که محدودیت جغرافیایی را دور بزنید و تجربه ‌ای بی‌نظیر از یک اینترنت آزاد را کسب کنید.

۳_ اتصال آسان به سرور های فیلتر شکن Signal VPN

شما می توانید تنها با یک ضربه این وی پی ان را راه اندازی کنید و اتصال سریع و پایدار را تجربه کنید. علاوه بر آن، این فیلتر شکن با WiFi، LTE، 3G، و تمام حامل های داده تلفن همراه سازگار است و اتصال اینترنت شما را به سرور ها بهینه می کند. همچنین گفتنی است رابط کاربری این برنامه بسیار ساده و کاربردی می باشد. و با حذف منو های پیچیده کار را برای کاربران راحت کرده است.

۴_ دارای سرور های متنوع

این شبکه جهانی دارای تعداد زیادی سرور در سراسر دنیا می باشد. و سرور های این برنامه در کشور هایی مثل آمریکا ، اروپا و آسیا قرار دارند.
به صورتی که استفاده از سرور های این اپلیکیشن کاملا رایگان است و شما می توانید بر روی پرچم این کشور ها کلیک کرده تا اتصالی ایمن را برای خود برقرار کنید.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *