نصب نسخه قدیمی برنامه mouse vpn برای گوشی همراه

نصب نسخه قدیمی برنامه mouse vpn برای گوشی همراه

دانلود برنامه پرسرعت mouse vpn بدون محدودیت

قطعاً همه ما تا به حال از فیلتر شکن‌ ها استفاده کردیم. فقط موضوعی که وجود دارد نوع فیلتر شکن‌ ها است که بر اساس سرعتشان، ضعیف یا قوی‌اند. که خب بهتر است ما با مشاهده ویژگی‌ ها فیلتر شکنی پرسرعت و با کیفیت را برای خود نصب کنیم.
ما در اینجا می‌ خواهیم ویژگی‌ های مختلف فیلتر شکن mouse vpn را برای شما بازگو کنیم. تا ببینید این برنامه ارزش نصب کردن بر روی گوشی‌ ها را دارد یا خیر:

سرعت بالای سرور های جهانی برنامه mouse vpn

در ابتدا می‌ خواهیم با مهم‌ ترین ویژگی این فیلتر شکن که سرور های پرسرعتش می‌ باشد شروع کنیم. به صورتی که می‌ توان گفت سرور های این برنامه در سرتاسر جهان پراکنده شده‌اند. که با اتصال به هر کدام از آن ها ما می‌ توانیم اتصالی پایدار و قوی برای خود ایجاد کنیم. تا به راحتی محدودیت‌ هایی که بر کشورمان اعمال شده است را از بین ببریم.

قابلیت استفاده برای تمامی کاربران

مورد خوب دیگری که این فیلتر شکن دارد این است که این برنامه برای تمامی کاربران با هر نوع اینترنتی قابل استفاده است.
علاوه بر آن، این فیلتر شکن از یک محیط ساده و روان استفاده می‌ کند. که برای کاربران با تجربه اول بسیار مناسب است. چون این برنامه فقط یک گزینه اصلی دارد که با کلیک بر روی آن به راحتی می‌ توانید به این برنامه متصل شوید.

Screenshot image

نقطه ضعف فیلتر شکن mouse vpn

علاوه بر تمامی موارد خوب گفته شده برای این برنامه، این فیلتر شکن یک نقطه ضعف دارد. و آن هم این موضوع است که ممکن است یک سری از اطلاعات شما را با دیگران به اشتراک بگذارد. یا آن ها را در برنامه ذخیره کند. که این موضوع باعث شده است که این فیلتر شکن در حال حاضر در گوگل پلی مسدود شود. و شما فقط می‌ توانید این برنامه را از سایت‌ های مختلف دانلود و نصب کنید.

بنابراین با توجه به ویژگی‌ های گفته شده درست است که این برنامه سرعت بسیار بالایی دارد. اما چون امنیت خوبی را نمی‌ تواند برای ما فراهم کند. بهتر است که فعلاً این فیلتر شکن را نصب نکنیم. تا در آپدیت‌ های بعدی کیفیت آن افزایش پیدا کند.

Screenshot image

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *