دانلود فیلتر شکن پرسرعت قوی alight vpn نسخه اصلی

دانلود فیلتر شکن پرسرعت قوی alight vpn نسخه اصلی

دانلود alight vpn برای کاربران اندروید

فیلتر شکن‌ ها در کشور ما به ابزاری کاربردی تبدیل شده‌ اند زیرا ما تنها با استفاده از آن ها می‌ توانیم به خدمات مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم. چون اینترنت کشور ما محدود شده است و با آی پی ایران متاسفانه نمی‌ توانیم بیشتر سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ های خارجی را باز کنیم. بنابراین نیاز به نصب فیلتر شکن بر روی گوشی همراه خود داریم. ما در اینجا می‌ خواهیم به ویژگی‌ های فیلتر شکن alight vpn بپردازیم. پس تا آخر این پست همراه ما باشید.

اتصال به alight vpn تنها با یک ضربه

جهت استفاده از خدمات این برنامه شما می‌ توانید تنها یک کلیک کنید و چند لحظه صبر کنید تا اتصالی پایدار برای شما ایجاد شود. همچنین وقتی کارتان با این برنامه تمام شد، دوباره می‌ توانید یک ضربه بزنید تا اتصال شما قطع شود. بنابراین تنها با همین یک گزینه به راحتی می‌ توانید از این برنامه استفاده کنید.

Screenshot image

عدم استفاده از گزینه های پیچیده

یکی دیگر از ویژگی‌ های عالی که این فیلتر شکن دارد و برای همه کاربران مناسب می‌ باشد. محیط ساده آن است که از گزینه‌ های پیچیده استفاده نمی‌ کند. و باعث می‌ شود شما تنها با یک ضربه بتوانید این برنامه را روشن کنید و از سرور های پرسرعت آن استفاده کنید. بنابراین این برنامه برای کاربران تازه وارد بسیار مناسب می‌ باشد.

جلوگیری از ردیابی شدن با تغییر آی پی

با تغییر پیدا کردن موقع مکانی ما یا همان آدرس آی پی ما توسط سرور های این برنامه، از ردیابی شدن به دست افراد ناشناس دور خواهیم ماند. و می توانیم با خیال راحت در هر سایت و برنامه‌ای حتی اگر ناایمن باشند آنلاین شویم. بدون اینکه نگران به خطر افتادن موقعیت مکانی خود باشیم.

نمایش یک سری اطلاعات مهم و از دسترس خارج شدن برنامه alight vpn

این فیلتر شکن اطلاعات بعضی از کاربران را نمایش داده است و فعلاً این برنامه از دسترس خارج شده است. و شما نمی‌ توانید آن را از گوگل پلی برای خود نصب کنید. که ممکن است این ویژگی در آپدیت‌ های جدید حل شود و شما دوباره بتوانید از خدمات این برنامه استفاده کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *