بارگیری برنامه Nocatch VPN برای گوشی از گوگل پلی

بارگیری برنامه Nocatch VPN برای گوشی از گوگل پلی

آپدیت جدید فیلتر شکن Nocatch VPN برای حل مشکلات قدیمی

اگر در اینترنت به دنبال فیلتر شکن قوی و پرسرعت باشید بدون شک با اسم Nocatch VPN مواجه خواهید شد. چرا که این برنامه یک فیلتر شکن ایده آل می‌ باشد. که می‌ تواند در سریع‌ ترین زمان ممکن به دلیل قدرت بسیار بالای خود انواع محدودیت ‌ها را برای ما دور بزند. و دسترسی به خدمات فیلتر شده را برای ما میسر کند.

آیا سرور های Nocatch VPN سریع و پرقدرت اند؟!

مهم ترین ویژگی برنامه همین سرورهای قدرتمند و سریع است. چرا که منشا قدرت هر فیلتر شکن سرور هایی است که از آن برخوردار می‌ باشد. سرور های این برنامه نیز در سراسر نقاط جهان و در کشور هایی همچون سوئیس، آمریکا، آلمان، فرانسه و سایر کشور های مهم پراکنده شده است. و این ویژگی باعث می‌ شود که ما بتوانیم در هر کجا که باشیم. با متصل شدن به این سرور ها، از اینترنتی با سرعت بالا و قابلیت دور زدن محدودیت‌ های جهانی استفاده کنیم.

Screenshot image

مرور ناشناس در بستر اینترنت

ما با استفاده از این برنامه می‌ توانیم در اینترنت بدون اینکه هیچ کدام از فعالیت‌ های آنلاینمان قابل ردیابی و شناسایی باشد گشت و گذار کنیم. چرا که این برنامه به کمک قابلیت پنهان کردن موقعیت جهانی می‌ تواند آی‌ پی اصلی ما را تغییر دهد. و آن را با یک آی پی جعلی جایگزین کند تا مروری ناشناس را تجربه کنیم.

استفاده ساده و آسان از تمامی خدمات برنامه Nocatch VPN

رابط کاربری این برنامه به گونه طراحی شده است که ما بتوانیم بدون هیچ مشکلی از خدمات این برنامه استفاده کنیم. ضمن اینکه طراحی این برنامه نیز بسیار ساده است. و از رنگ‌ های خاصی استفاده نشده است.
به طور کلی ما می‌ توانیم تنها با چند کلیک ساده به سرور های برنامه متصل شویم. حتی با یک ضربه بر روی دکمه اتصال خودکار، به سریع ترین سرور دسترسی پیدا خواهیم کرد.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *