دانلود AnyOne VPN برای دریافت خدمات فیلتر شده

دانلود AnyOne VPN برای دریافت خدمات فیلتر شده

نصب فیلتر شکن AnyOne VPN به همراه لینک دانلود مستقیم

همه ما در کشور ایران به دنبال یک فیلتر شکن قوی هستیم تا بتوانیم به کمک آن بر اینترنت فیلتر شده غلبه کنیم. و با دور زدن محدودیت ‌ها به خدمات موجود در سایت ‌ها و برنامه ‌های مسدود شده دسترسی پیدا کنیم. این محتوا های فیلتر شده اکثراً بسیار کاربردی هستند و برای راحتی ما بسیار کارآمد هستند.
فیلتر شکن AnyOne VPN می‌ تواند به راحتی انواع این محدودیت ‌ها را برای ما کنار بگذارد. و ما را در یک چشم به هم زدن به اینترنت جهانی متصل کند.

دلیل قدرت بالای برنامه AnyOne VPN چیست؟

مهم ترین ویژگی که این برنامه را به یک گزینه مناسب جهت استفاده تبدیل می‌ کند. سرور های پرقدرت و سریع آن می‌ باشد. این سرورها به قدری سریع و قوی می‌ باشند که می‌ توانند به راحتی در کوتاه‌ ترین زمان ممکن انواع مسدودیت‌ ها را برای ما کنار بگذارند. به همین دلیل است که گزینه مناسب برای تماشای فیلم و انجام بازی‌ های آنلاین نیز می‌ باشند.

Screenshot image

دریافت امنیت بالاتر به کمک قابلیت kill switch

این برنامه از یک قابلیت امنیتی برخوردار است و نام آن قابلیت کیل سوئیچ می‌ باشد. این ویژگی باعث می‌ شود که امنیت ما هنگام استفاده از برنامه تا حد زیادی افزایش پیدا کند. چرا که اگر اتصال ما هنگام استفاده از برنامه به صورت ناگهانی قطع شود. این برنامه برای جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات ما و محافظت از ما در برابر حملات سایبری اینترنت ما را خاموش می‌ کند.

آیا فیلتر شکن AnyOne VPN رایگان و نامحدود است؟!

ویژگی دیگری که این برنامه را به گزینه مناسب تبدیل می‌ کند. خدمات با کیفیت و در عوض به صورت رایگان آن می‌ باشد. در واقع یکی از دلایل محبوبیت و امتیاز بالای برنامه همین ویژگی است. ضمن اینکه تمامی خدمات به صورت نامحدود می‌ باشند. یعنی ما هیچگونه محدودیت حجمی و زمانی برای استفاده از خدمات وی پی ان نخواهیم داشت.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *