دانلود نسخه قدیمی WaVPN + همراه با آموزش اتصال

دانلود نسخه قدیمی WaVPN + همراه با آموزش اتصال

دانلود فیلتر شکن اندرویدی WaVPN + رایگان

اگر می‌ خواهید در سریع‌ ترین زمان ممکن وارد سایت‌ های مورد نظر و همچنین برنامه‌ های دلخواهتان شوید. نیاز است که از فیلتر شکن استفاده کنید. ولی قبل از اینکه هر وی پی ان را بر روی دستگاه خود نصب کنید بهتر است که درباره ویژگی‌ های آن برنامه تحقیق کنید. تا یک برنامه درست و مناسب را برای خود نصب کنید.
زیرا بیشتر وی پی ان‌ ها یا بدافزار هستند یا به احتمال زیاد متصل نمی‌ شوند. بنابراین بهتر است که اینترنت خود را هدر ندهید و برنامه‌ های نا ایمن را برای خود نصب نکنید.
ما در اینجا می‌ خواهیم درباره ویژگی‌ های فیلتر شکن WaVPN به شما اطلاعات بدهیم. البته این برنامه در نسخه‌ های قدیمی خود خدمات بهتری را ارائه می‌ داد.

علت وصل نشدن فیلتر شکن WaVPN همراه با آموزش تصویری

یکی از چیزهایی که در ابتدا در این فیلتر شکن شما را به خود جذب می‌ کند رابط بسیار ساده این برنامه است. که دارای یک گزینه بیشتر نمی‌ باشد و به راحتی می‌ توانید از این برنامه استفاده کنید.
وقتی شما بر روی گزینه اتصال خودکار این برنامه ضربه می‌ زنید چند ثانیه‌ این فیلتر شکن محیط شما را جستجو می‌ کند. تا بتواند یک سرور مناسب برایتان انتخاب کند. اما متاسفانه این فیلتر شکن متصل نمی‌ شود.
زیرا این برنامه به صورت کامل در ایران فیلتر شده است و در منطقه ما باز نمی‌ شود. اما ما می‌ توانیم از این فیلتر شکن در کشور های دیگر استفاده کنیم و از خدمات آن بهره ببریم.

عدم بروز مشکل در نسخه های قدیمی

البته مشکل گفته شده در نسخه‌ های قدیمی برنامه WaVPN وجود نداشت و در ورژن جدید این برنامه متاسفانه با منطقه ایران سازگاری ندارد. به همین دلیل اگر شما بتوانید نسخه‌ های قدیمی این برنامه را پیدا کنید. می‌ توانید به راحتی به سرور های موجود در این فیلتر شکن متصل شوید.

اما به صورت کلی اگر بخواهیم برای افرادی که خارج از ایران هستند و می‌ خواهند از این برنامه استفاده کنند توضیح دهیم. می‌ توان گفت این فیلتر شکن بسیار پرسرعت است و در یک چشم به هم زدن متصل می‌ شود.همچنین به علت اینکه سرور های این برنامه در سرتاسر جهان قرار دارند موقعیت مکانی ما کاملاً حفظ می‌ شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *