روش ثبت نام رایگان در Kakra VPN برای همه کاربران

روش ثبت نام رایگان در Kakra VPN برای همه کاربران

دریافت فیلتر شکن Kakra VPN نسخه جدید و نامحدود

برای تمامی افرادی که در اینترنت گشت و گذار می‌ کنند فیلتر شکن ها یک ابزار ضروری هستند. چرا که شرایط اینترنت در کشور ما به گونه ‌ای است که بسیاری از خدمات از دسترس ما خارج شده اند. و بدون استفاده از یک ابزار مناسب نمی‌ توانیم از آن ها استفاده کنیم. پس نیاز ما به فیلتر شکنی همچون Kakra VPN غیر قابل انکار می باشد.

از چه طریقی می توانیم از فیلتر شکن Kakra VPN و خدماتش استفاده کنیم:

وقتی شما وارد این فیلتر شکن می‌ شوید در ابتدا با محیط این برنامه روبرو می‌ شوید که دارای یک گزینه اصلی است. که وقتی شما بر روی آن ضربه می‌ زنید این برنامه از شما یک نام کاربری و رمز عبور می‌ خواهد. و اگر این دو گزینه را پر نکنید نمی‌ توانید از خدمات این برنامه استفاده کنید.
پس از اینکه رمز عبور و نام کاربری را در این برنامه پر کردید. می‌ توانید به راحتی بر روی گزینه اتصال خودکار کلیک کنید و چند لحظه صبر کنید تا اتصال شما برقرار شود.
همچنین این برنامه گزینه‌ای دارد که می‌ توانید سرور های پرسرعت این برنامه را با دقت مشاهده کنید. که اگر خواستید بر اساس سرعت آن ها به صورت دستی به کشور مورد نظر خود متصل شوید. همچنین لازم به ذکر است که تمامی سرور های این برنامه نامحدود می باشند.
ما در این قسمت ویدیویی برای شما قرار می‌ دهیم تا بهتر با محیط کاربری این برنامه آشنا شوید. و متوجه شوید که چگونه باید از این فیلتر شکن استفاده کنید.

نمایش سرعت اتصال

برنامه Kakra VPN باعث می‌ شود که ما بتوانیم بهترین سرور را برای خود انتخاب کنیم. چرا که وقتی اتصال ما برقرار می‌ شود. این برنامه سرعت دانلود و آپلود ما را هنگام اتصال به سرور مورد نظر نشان می‌ دهد. این ویژگی باعث می‌ شود تا ما با کمک این مورد، بهترین سرور را برای خود انتخاب کنیم.

رمزگذاری داده های ما توسط Kakra VPN

یکی از اقداماتی که این برنامه هنگام گشت و گذار کردن در اینترنت برای افزایش امنیت ما انجام می‌ دهد. رمزگذاری کردن داده‌ های ما هنگام انتقال به منظور محافظت بیشتر از ما می باشد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *