دانلود فیلتر شکن فعال TotalVPN برای تلگرام

دانلود فیلتر شکن فعال TotalVPN برای تلگرام

نصب وی پی ان TotalVPN نسخه جدید برای گوشی های سامسونگ

بسیاری از ما هنگام گشت و گذار کردن در اینترنت با یک مشکل واحد مواجه شدیم. و آن هم فیلترینگ شدیدی است که بر خدمات بین ‌المللی اعمال شده است. بنابراین همه ما نیاز به راه حلی برای حل این مشکل داریم. تا بتوانیم به صورت نامحدود از اینترنت جهانی و خدماتش برخوردار شویم. از بهترین راه حل‌ ها استفاده از فیلتر شکن‌ های مطمئن و قابل اعتماد می‌ باشد. یکی از این برنامه ‌ها فیلتر شکن TotalVPN نام دارد. که دارای خدمات بسیار باکیفیت و ایمن می‌ باشد. و به ما امکان دسترسی به یک اینترنت آزاد را هدیه می‌ کند .

سرور های باکیفیت و جهانی، برای اتصالی پایدار

این برنامه از سرور های بسیار پرسرعت و کاربردی برخوردار است. که می‌ توانند برای ما سرعت اتصالی بسیار بالا و همچنین پایدار فراهم کنند. به همین دلیل است که هنگام استفاده از این برنامه ما بدون قطع و وصلی می‌ توانیم به صورت کاملاً یکنواخت در اینترنت جستجو کنیم. و از اینترنت بین الملل لذت ببریم.

Screenshot image

مرور ناشناس در سراسر اینترنت توسط TotalVPN

ما هنگام استفاده از این برنامه می‌ توانیم هرگونه فعالیتی در اینترنت را انجام دهیم. چرا که به کمک قابلیت تغییر موقعیت جهانی این برنامه ما می‌ توانیم بدون اینکه فعالیت‌ های آنلاین ما قابل ردیابی و شناسایی باشد. در اینترنت به مرورگردی آزاد و راحت بپردازیم.

فعال سازی آسان و راحت

ما می ‌توانیم به کمک رابط کاربری ساده و کاربردی این برنامه بدون هیچ مشکلی و تنها با یک کلیک بر روی گزینه اتصال به سرور های موجود در این برنامه متصل شویم. و از خدمات وی پی ان بینظیر و با کیفیت این برنامه برای دور زدن انواع محدودیت‌ های اعمال شده بر سایت‌ ها و برنامه‌ های مختلف استفاده کنیم.

Screenshot image

ویژگی های فیلتر شکن TotalVPN

سرور های پرسرعت برای رفع انسداد محدودیت ها
رابط کاربری ساده و کاربردی
خدمات و پروتکل های امنیتی مناسب برای اتصال ایمن
دسترسی ساده و آسان به برنامه از طریق گوگل پلی
دارای امتیاز بالا در گوگل پلی
خدمات باکیفیت و حرفه ای
دسترسی به شبکه های اجتماعی فیلتر شده

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *