نصب تلگرام ایرانی پیشرفته ضد فیلتر

نصب تلگرام ایرانی پیشرفته ضد فیلتر

دانلود تلگرام فارسی بدون قطعی برای دستگاه های مختلف

برنامه تلگرام همیشه یکی از شبکه‌ های اجتماعی محبوب ما ایرانی‌ ها بوده است. چرا که دارای بهترین خدمات نسبت به سایر شبکه ‌های اجتماعی مشابه می‌ باشد. اما ما هنگامی که می‌ خواهیم از این برنامه استفاده کنیم با یک مشکل بسیار بزرگ مواجه هستیم. و آن هم فیلترینگی است که بر این برنامه اعمال شده است. که باید دنبال راه هایی برای دسترسی به این برنامه باشیم که می توان به تلگرام ایرانی اشاره کرد.

دانلود تلگرام ایرانی

بسیاری از افراد که مسلط به زبان انگلیسی نیستند و نمی‌ توانند با این برنامه و خدماتش ارتباط بگیرند. به دنبال نسخه فارسی آن هستند. اما نسخه فارسی که غیر رسمی نیز می‌ باشد، از خدمات با کیفیت مانند نسخه اصلی برخوردار نیست. برای حل این مشکل ما می‌ توانیم وارد قسمت تنظیمات زبان تلگرام شویم. سپس از طریق تنظیمات زبان را به فارسی تغییر دهیم.

نصب تلگرام ایرانی ضد فیلتر

یکی دیگر از اهداف کاربران برای دانلود تلگرام فارسی این است که فکر می‌ کنند تلگرام‌ های فارسی دارای قابلیت ضد فیلتر بودن هستند. اما باید گفت تمامی این برنامه‌ ها به دلیل اینکه بر روی سرور تلگرام بالا آمده‌ اند دچار فیلترینگ می‌ باشند.
پس ما بهتر است از همان نسخه اصلی استفاده کنیم. و به کمک روش‌ های دور زدن فیلترینگ این برنامه، از خدمات تلگرام برخوردار شویم.

استفاده از فیلتر شکن و پروکسی بهترین راه حل از بین بردن محدودیت ها

بهترین راه برای حل مشکل فیلترینگ تلگرام استفاده از فیلتر شکن قوی و قدرتمند است. چرا که از این طریق ما می‌ توانیم بدون هیچ مشکلی و به صورت یکنواخت از تلگرام و خدمات فیلتر شده‌ اش که بسیار کاربردی نیز می‌ باشند، برخوردار شویم.
اگر به هر دلیلی به فیلتر شکن دسترسی نداشتیم و یا فیلتر شکن ما به دلیل افت سرعت به سرور هایش متصل نمی‌ شد. می‌ توانیم از قابلیت پروکسی تلگرام استفاده کنیم. و با پیدا کردن یک پروکسی پرسرعت مشکل فیلترینگ را به راحتی و بدون استفاده از فیلتر شکن حل کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *