روش خرید اکانت Malwarebytes VPN بدون محدودیت

روش خرید اکانت Malwarebytes VPN بدون محدودیت

دانلود Malwarebytes VPN برای دستگاه های اندرویدی از گوگل پلی

اگر به دنبال ابزاری باشیم که خدمات وی پی ان را در بالاترین کیفیت به ما ارائه کند. و مشکلی با پرداخت هزینه برای خریدن اشتراک فیلتر شکن نداشته باشیم. برنامه Malwarebytes VPN گزینه مناسب برای ما خواهد بود. چرا که این برنامه بر خلاف بسیاری از فیلتر شکن‌ های موجود در بازار که دارای نسخه رایگان نیز می‌ باشند پولی است. و ما حتماً باید برای دریافت خدمات این برنامه، اکانت‌ های آن را خریداری کنیم.

نحوه خریدن اشتراک وی پی ان

هنگامی که ما این برنامه را اجرا می‌ کنیم، مستقیماً باید اکانت آن را خریداری کنیم. چرا که در صورت عدم این کار به هیچ وجه نمی ‌توانیم از خدمات این برنامه استفاده کنیم. در واقع این برنامه هیچگونه خدمات رایگانی ندارد. برای خریداری کردن ما همچنین نیاز به ثبت نام و ورود نام کاربری و انتخاب رمز عبور هستیم.

سرور های باکیفیت و پرسرعت در Malwarebytes VPN

از آنجایی که سرور های این برنامه اختصاصی هستند و تعداد کمی کاربر به آن ها متصل می‌ شوند. سرعتی که برای ما فراهم می‌ شود بسیار بالاتر از فیلتر شکن‌ های رایگان خواهد بود. و ما می‌ توانیم با کیفیت بالاتری در اینترنت جستجو کنیم و انواع محدودیت‌ ها را دور بزنیم.

قابل استفاده برای انواع سایت ها و برنامه ها

ما به کمک این فیلتر شکن می‌ توانیم به راحتی انواع محدودیت‌ ها را دور بزنیم. فرقی نمی ‌کند که محدودیت اعمال شده بر روی سایت و یا برنامه باشد. این برنامه با کیفیت بالایی که دارد انواع محدودیت ‌ها را در سریع ‌ترین زمان ممکن کنار می‌ گذارد. و دسترسی به خدمات سایت ‌ها و برنامه ‌های فیلتر شده را برای ما به امری ممکن تبدیل می‌ کند.

Screenshot image

می‌ توان گفت بسیاری از کاربران دلیل امتیاز کمشان به این برنامه پولی بودن آن می‌ باشد. و بسیاری از افراد بدون اینکه از خدمات برنامه استفاده کنند. در همان ابتدا امتیاز پایین را برای برنامه در نظر گرفته اند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *