آموزش ویدیویی اتصال به MetroVPN در اندروید

آموزش ویدیویی اتصال به MetroVPN در اندروید

نصب فیلتر شکن کاربردی MetroVPN به همراه نسخه پولی

یکی دیگر از فیلتر شکن‌ های موجود در بازار که از خدمات بسیار باکیفیت و عالی برخوردار است. فیلتر شکن MetroVPN می‌ باشد. این برنامه به راحتی قابل نصب بر روی گوشی ‌های اندرویدی است. تنها کاری که می‌ بایست برای دانلود این برنامه انجام دهیم این است که به گوگل پلی مراجعه کنیم. و به سادگی برنامه را دانلود و سپس نصب کنیم.

خدمات پولی برنامه MetroVPN

این فیلتر شکن از خدمات بسیار با کیفیتی برخوردار است. اما در نسخه‌ های جدید تمامی خدمات این برنامه به صورت پولی ارائه می‌ شود. و امکان برقراری اتصال به صورت رایگان برای ما وجود ندارد.
به همین دلیل ما حتماً باید اکانت این برنامه را خریداری کنیم. این برنامه اکانت‌ های مختلفی دارد که قیمت آن ها بر حسب مدت زمان استفاده متفاوت است.

سرعت بسیار عالی و پایدار

به دلیل اینکه سرور های این برنامه اختصاصی می‌ باشد. از کیفیت بسیار بالا تری نسبت به سرور های فیلتر شکن‌ های رایگان که عموم مردم از آن ها استفاده می‌ کنند، برخوردار است.
به همین دلیل است که سرعتی که این برنامه برای ما فراهم می‌ کند بسیار بالا تر از فیلتر شکن‌ های معمولی خواهد بود. ضمن اینکه این برنامه از تعداد بالای سرور برخوردار است. و به همین دلیل پوشش جهانی مناسبی برای ما شکل گرفته است. که به ما این امکان را می‌ دهد در هر کجا به اینترنت جهانی دسترسی داشته باشیم.

تنظیمات کامل و حرفه ای در برنامه MetroVPN

این برنامه از تنظیمات کاملی برخوردار است. که می‌ تواند به ما این امکان را بدهد. که بهترین تجربه را با توجه به اینترنتی که داریم برای خود به ارمغان بیاوریم.

دسترسی به انواع محتواهای مسدود شده

به دلیل قدرت بالای این برنامه فرقی نمی‌ کند خدمات مورد نظر ما که دچار فیلترینگ شده است، چه چیزی باشد. چرا که همانطور که همه ما می‌ دانیم این برنامه از قدرت و سرعت بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد. پس فرقی نمی‌ کند شدت محدودیت مورد نظر ما چیست.
چرا که همانطور که همه ما می دانیم این برنامه از قدرت و سرعت بسیار بالایی برخوردار می‌ باشد. پس فرقی نمی‌ کند شدت محدودیت مورد نظر به چه اندازه باشد. چرا که این برنامه حتی شدید ترین فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن برای ما دور میزند.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *