دریافت برنامه LomVPN بدون نیاز به پرداخت هزینه

دریافت برنامه LomVPN بدون نیاز به پرداخت هزینه

نصب فیلتر شکن LomVPN نسخه جدید بدون باگ

یکی دیگر از فیلتر شکن ‌هایی که ما می‌ توانیم از آن برای دور زدن انواع محدودیت‌ ها به راحتی استفاده کنیم، فیلتر شکن LomVPN می‌ باشد. این برنامه که یکی از شناخته شده‌ ترین فیلتر شکن ‌های موجود در بازار است. می‌ تواند به ما برای دسترسی به خدمات فیلتر شده و جهانی کمک کند. و به ما یک اینترنت بین‌ المللی و بدون محدودیت را هدیه کند.

بهترین خصوصیت فیلتر شکن LomVPN چیست؟!

مهم ترین ویژگی که باعث محبوبیت این برنامه شده است و کاربران زیادی به استفاده کردن از این برنامه روی آورده‌ اند. سرور های باکیفیتی است که از آن برخوردار می باشد. در واقع همین سرور ها هستند که امکان دور زدن انواع محدودیت‌ ها را به ما می‌ دهند.

Screenshot image

چگونه فیلتر شکن LomVPN را راه اندازی کنیم؟

استفاده از این برنامه و خدماتش کاری بسیار ساده و آسان می ‌باشد. چرا که رابط کاربری آن به گونه ‌ای طراحی شده است. که تنها با یک ضربه بتوانیم از خدمات آن استفاده کنیم. برای این منظور به کمک قابلیت اتصال خودکار می‌ توانیم در مدت زمانی کوتاه به سریع‌ ترین سرور موجود متصل شویم. برای انتخاب سرور به صورت دستی و فعال سازی دستی برنامه کافیست به لیست سرور ها مراجعه کنیم. و با توجه به سرعت مورد نظرمان موقعیت سرور خود را انتخاب کنیم.

انتخاب برنامه هایی که از فیلتر شکن استفاده می کنند:

این برنامه دارای قابلیتی است که به ما این امکان را می‌ دهد بتوانیم برنامه ‌هایی که می‌ خواهیم از خدمات این برنامه استفاده کنند را تعیین کنیم. تا دیگر نیازی به خاموش روشن کردن مداوم برنامه نداشته باشیم. و بتوانیم به صورت یکنواخت از اینترنت لذت کافی را ببریم.

Screenshot image

حفظ امنیت سایبری داده ها

این برنامه از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و برای حفظ امنیت سایبری ما داده ‌هایمان را هنگام انتقال رمزگذاری می‌ کند. و همچنین به هیچ عنوان داده‌ های ما را ذخیره و یا اشتراک گذاری نمی‌ کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *