چگونگی دریافت برنامه YoHo VPN از گوگل پلی

چگونگی دریافت برنامه YoHo VPN از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن YoHo VPN برای اندروید + جدید

ما با نصب فیلتر شکن رایگان و جدید YoHo VPN بر روی گوشی‌ های همراه خود به راحتی می‌ توانیم به اپلیکیشن‌ هایی مانند تلگرام، واتساپ و اسنپ چت بدون هیچ محدودیتی دسترسی پیدا کنیم. همچنین این برنامه به ما کمک می‌ کند تا انواع سایت‌ های فیلم را رفع فیلتر کنیم. و ویدیو های دلخواهمان را بدون سانسور و با بهترین کیفیت تماشا کنیم.

اتصال آسان در محیط جالب فیلتر شکن YoHo VPN

محیط این فیلتر شکن به گونه‌ای طراحی شده است که همه کاربران را به خود جذب می‌ کند. و از گزینه‌ های زیاد و شلوغ استفاده نکرده است که باعث گیج شدن کاربر شود.
بلکه دارای یک گزینه اصلی می‌ باشد که با کلیک کردن بر روی این گزینه در عرض چند ثانیه اتصالمان برقرار می‌ شود. سپس می‌ توانیم با خروج از برنامه هر نوع محدودیتی را در سایت‌ ها و برنامه‌ های مختلف به سادگی از بین ببریم.

سرور های پرسرعت در کشور های مختلف

سرور های پرسرعت این فیلتر شکن در کشور هایی مانند آلمان، فرانسه، کانادا، مکزیک، کره، آمریکا و دیگر کشور های مهم وجود دارد. که ما می‌ توانیم به صورت دستی به این سرور ها متصل شویم.
البته اگر اتصال خود را به صورت دستی برقرار کنیم بهتر است. چون این فیلتر شکن می‌ تواند موقعیت مکانی ما را شناسایی کند. و با توجه به آن یک کشور پرسرعت را برایمان انتخاب کند.

گزینه های مختلف در تنظیمات برنامه YoHo VPN

برای دریافت خدمات بیشتر می‌ توانید وارد تنظیمات این برنامه شوید. که البته گزینه‌ هایی که در تنظیمات این برنامه وجود دارد برای موقعی است که شما از این برنامه لازم بودید. چون با استفاده از این گزینه‌ ها می‌ توانید این فیلتر شکن را با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت راضی و ناراضی بودن به این برنامه امتیاز بدهید.
علاوه بر موارد گفته شده این فیلتر شکن، این اطمینان را به شما می‌ دهد. تا از موقعیت مکانی و اطلاعات خصوصی شما محافظت کند.

Screenshot image

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *