نحوه استفاده از نرم افزار Speed Pro VPN برای تلگرام

نحوه استفاده از نرم افزار Speed Pro VPN برای تلگرام

نصب اسپید پرو وی پی ان برای کاربران اندروید

با افزایش شدت محدودیت ‌ها تعداد زیادی از فیلتر شکن ‌ها دیگر از کیفیت و قدرت قدیم برخوردار نیستند. و نمی ‌توانند ابزاری مناسب برای گشت و گذار کردن در اینترنت باشند. به همین دلیل باید با مطالعه ویژگی ها به دنبال بهترین برنامه باشیم. یکی از این فیلتر شکن ها که قرار است به بررسی ویژگی هایش بپردازیم، برنامه Speed Pro VPN می‌ باشد.

دلیل افت کیفیت برنامه Speed Pro VPN چیست ؟

مهم ترین عامل این موضوع را می‌ توان سرور های این برنامه دانست. در واقع سرورها آنقدر از کیفیت کافی برخوردار نبودند. که با افزایش شدت محدودیت ‌ها همچنان بتوانند قدرت و سرعت لازم را برای ما فراهم کنند. پس ما باید این برنامه را ترجیحاً دانلود و نصب نداشته باشیم و از سایر فیلتر شکن‌ های دیگر استفاده کنیم.

تعداد سرور های کم در برنامه Speed Pro VPN

این برنامه از تعداد بسیار کمی سرور برخوردار است. به همین دلیل هیچگونه پوشش جهانی برای ما ایجاد نخواهد شد. چرا که با افزایش ترافیک کاربران سرعت برنامه بسیار کاهش پیدا خواهد کرد. و حتی در شرایط ساده نیز قابل استفاده نخواهد بود.

امنیت نسبتا پایین ویژگی منفی دیگر

این برنامه در مقایسه با سایر فیلتر شکن ‌های مشابه از امنیت پایین تری برخوردار است. چرا که بر خلاف آن ها داده ‌های ما را هنگام انتقال رمزگذاری نمی‌ کند. تا خطر بیشتری متوجه امنیت حریم سایبری ما باشد.
همچنین این برنامه یک سری از اطلاعات خصوصی ما را نیز ذخیره می‌ کند. که این مورد باعث می‌ شود آسیب پذیری ما در برابر خطرات احتمالی تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

این برنامه به طور کلی بیش از ۵۰ هزار بار توسط کاربران مختلف دانلود و نصب شده است. و از آن ها امتیاز ضعیف و ۳.۴‌ را دریافت کرده است. بنابراین با توجه به اطلاعات داده شده این برنامه برای ما مناسب نمی‌ باشد.

Screenshot image


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *