نصب برنامه قوی و جدید Zeta VPN با خدمات نامحدود

نصب برنامه قوی و جدید Zeta VPN با خدمات نامحدود

دانلود فیلتر شکن سریع Zeta VPN نسخه جدید

همانطور که همه ما می‌ دانیم امروزه فیلتر شکن ‌ها به ابزاری ضروری و لازم تبدیل شده‌ اند. چرا که شدت محدودیت‌ ها به گونه‌ ای شده است که ما برای مرور راحت و آسان حتماً نیاز به فیلتر شکن داریم. یکی از فیلتر شکن‌ های موجود در بازار که می‌ تواند خدمات باکیفیتی را به ما ارائه کند. و به ما دسترسی به خدمات مسدود شده را هدیه کند فیلتر شکن Zeta VPN است.

۱_ سرور های جهانی در انواع کشور ها

این برنامه دارای سرور های جهانی می‌ باشد. خصوصاً در کشور آمریکا که تمامی سرور های آن معروف هستند، این برنامه سرور دارد. که نشان از کیفیت بالای برنامه است و این برنامه می‌ تواند انواع محدودیت ‌ها را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن دور بزند.

Screenshot image

Screenshot image

۲_ دسترسی به انواع خدمات مسدود شده

همانطور که گفته شد این برنامه از سرور های قدرتمندی برخوردار است. که برای ما سرعتی بالا فراهم می‌ کنند. در نتیجه این سرعت بالا به ما این امکان را خواهد داد که بتوانیم به انواع خدمات موجود در برنامه‌ ها و سایت‌ های فیلتر شده دسترسی داشته باشیم. برای مثال می‌ توانیم به راحتی شبکه ‌های اجتماعی مهم نظیر تلگرام و اینستاگرام را رفع فیلتر کنیم.

۳_ رابط کاربری جذاب برنامه Zeta VPN

این برنامه از یک رابط کاربری جذاب برخوردار است که لذت استفاده از برنامه را دوچندان می‌ کند. همچنین به صورت کاملاً ساده و آسان خدمات را در اختیار ما قرار می‌ دهد. پس ما می‌ توانیم تنها با چند کلیک ساده به سرور های این برنامه متصل شویم.

۴_ حفظ امنیت دستگاه ما با بالاترین سطح توسط Zeta VPN

با وجود رایگان بودن این فیلتر شکن، امنیتی که از آن برخوردار است در سطح بالایی است. یعنی ما می‌ توانیم هنگام استفاده از آن با خیال راحت در اینترنت جستجو کنیم. چرا که از به روز ترین خدمات امنیتی استفاده می‌ کند. برای مثال داده‌ های ما را هنگام انتقال رمزگذاری می‌ کند و برای حفظ حریم خصوصی ما اطلاعات ما را ذخیره و اشتراک گذاری نمی کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *