روش دریافت برنامه قوی ‌Say VPN از سایت گوگل پلی

روش دریافت برنامه قوی ‌Say VPN از سایت گوگل پلی

دانلود نسخه مود شده فیلتر شکن ‌Say VPN

همه ما کاربران ایرانی به دنبال فیلتر شکنی مانند Say VPN هستیم که بتوانیم به سادگی با استفاده از آن، فیلترینگ ها را دور بزنیم.
همچنین فیلتر شکن نصب شده، ضمن خدمات با کیفیت از سرعت بالا برخوردار باشد. تا بتوانیم انواع محدودیت ‌ها را در مدت زمان کوتاه دور بزنیم. فیلتر شکنی که تمام این ویژگی ‌ها را دارا باشد. را ما می‌ توانیم با اسم ‌Say VPN در اینترنت پیدا کنیم.

سرور های قدرتمند در کشور آمریکا

این برنامه دارای سرور های آمریکایی قوی می‌ باشد. به همین دلیل سرعتی که برای ما فراهم می‌ کند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. که به ما این امکان را می‌ دهد که در کوتاه ‌ترین زمان ممکن حتی شدید ترین محدودیت‌ ها مانند فیلترینگ تلگرام را از بین ببریم.

قابلیت انتخاب زبان در برنامه Say VPN

طراحان این برنامه برای ارائه خدمات باکیفیت تر به کاربران فارسی زبان قابلیت انتخاب زبان را در برنامه خود جای داده اند. تا کاربران فارسی بتوانند با تغییر این تنظیمات از زبان انگلیسی به فارسی راحت‌ تر از خدمات این برنامه برخوردار شوند .

روش برقراری اتصالی مطمئن و پایدار

برنامه Say VPN دارای قابلیت اتصال خودکار است. تا ما بتوانیم در مدت زمانی کوتاه ‌تر و به سادگی به سرور ها متصل شویم. پس از استفاده از این قابلیت این برنامه به سریع ‌ترین سرور متصل می‌ شود.
پس از برقراری این اتصال، یک آنالیز بر روی اتصال صورت گرفته ما انجام می‌ دهد. تا هم پینگ ما پایین باشد و هم امنیتی که برای ما هنگام استفاده از برنامه فراهم می شود، در سطح بالایی قرار داشته باشد. سپس، پس از این بررسی اتصال ما نهایی می شود.

برنامه Say VPN مناسب برای انجام بازی

از آنجایی که این برنامه دارای سرور های قدرتمند است. همچنین پس از برقراری اتصال آنالیز می‌ کند تا پینگ ما در حد پایینی باشد. گزینه مناسب برای انجام بازی ‌های آنلاین است. چرا که باعث می‌ شود یک گیم پلی روان و بدون تاخیر برای ما فراهم شود.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *