روش نصب برنامه قوی و قدرتمند Shake VPN

روش نصب برنامه قوی و قدرتمند Shake VPN

نصب فیلتر شکن جدید و آمریکایی Shake VPN از گوگل پلی

اگر دستگاهی که از آن استفاده می ‌کنیم سیستم عامل اندروید داشته باشد. می‌ توانیم با مراجعه به برنامه گوگل پلی، فیلتر شکن‌ های متنوعی را برای دسترسی به تمامی ظرفیت های اینترنت نصب کنیم. اما یکی از بهترین گزینه‌ ها که در گوگل پلی نیز وجود دارد برنامه Shake VPN می‌ باشد. که از قدرت و سرعتی بالا برخوردار است.

دارای تعداد زیادی سرور

همانطور که همه ما می‌ دانیم یکی از قوی‌ ترین سرور های فیلتر شکن‌ های معروف سرور هایی است که در کشور آمریکا قرار دارد. این برنامه نیز برای ارائه بهترین خدمات و سرعت ممکن به کاربران خود تعداد زیادی سرور در آمریکا برای آن ها در نظر گرفته است. تا از این طریق بتوانند از بهترین سرعت اتصال برخوردار شوند. و شدید ترین محدودیت ‌ها را نیز در مدت زمانی کوتاه دور بزنند.

رابط کاربری جذاب و کاربردی برنامه Shake VPN جهت اتصال آسان

این برنامه با طراحی کاربرپسند و جذابی که دارد باعث می ‌شود که هنگام استفاده از آن دچار خستگی نشویم. و همیشه بتوانیم به راحتی به سرور های قدرتمند آن دسترسی داشته باشیم.
چرا که این برنامه دارای قابلیت اتصال خودکار است. که باعث می‌ شود در مدت زمانی کوتاه به صورت کاملاً اتوماتیک به سریع ‌ترین سرور آمریکایی برنامه متصل شویم. و از سرعت بینظیر برای رفع انسداد شدید ترین محدودیت ‌ها نیز برخوردار باشیم.

بدون نیاز به پرداخت هزینه

ما می‌ توانیم از تمامی سرور های موجود در این برنامه به صورت رایگان استفاده کنیم. و بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه داشته باشیم. از اینترنت جهانی و بین المللی لذت ببریم. در واقع این برنامه یکی از فیلتر شکن‌ های رایگان موجود در بازار است که می‌ توانیم از آن استفاده کنیم.

برنامه Shake VPN قابل استفاده برای تلگرام

ما به کمک این فیلتر شکن می‌ توانیم از قدرت و سرعت لازم برای رفع انسداد انواع شبکه ‌های اجتماعی محبوب نظیر تلگرام برخوردار شویم. و از خدمات این برنامه‌ های مسدود شده استفاده کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *