آموزش تصویری اتصال به برنامه رایگان FoFa VPN

آموزش تصویری اتصال به برنامه رایگان FoFa VPN

نصب برنامه فعال FoFa VPN در گوشی اندروید

یکی از جدید ترین فیلتر شکن‌ هایی که به تازگی وارد گوگل پلی شده است و شما می‌ توانید آن را بر روی دستگاه‌ های خود نصب کنید، برنامه FoFa VPN است.
به علت اینکه این فیلتر شکن جدید است هنوز سرور های زیادی ندارد. ولی به علت کاربران کم می‌ تواند خدمات خوبی را به شما ارائه کند. تا بتوانید برای کارهای روزمره خود از این برنامه استفاده کنید.

در ابتدا ثبت نام کنید

بعد از نصب کردن این فیلتر شکن از طریق گوگل پلی شما نیاز دارید در این برنامه ثبت نام کنید. و برای این کار کافی است ایمیل خود و یک رمز عبور سخت در این فیلتر شکن قرار دهید. تا به راحتی بتوانید وارد این برنامه شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

چگونگی اتصال به برنامه FoFa VPN

برای متصل شدن به سرور های این برنامه مانند دیگر فیلتر شکن شما می‌ توانید از گزینه اتصال خودکار استفاده کنید. یا می‌ توانید وارد لیست سرور های این برنامه شوید و از بین سرور های آن که در کشور هایی مانند ژاپن، چین، آلمان و هلند قرار دارند. یکی را انتخاب کنید و بر اساس سرعت آن ها اتصال خود را برقرار کنید.
همانطور که گفته شد پینگ این برنامه‌ ها در کنارشان نمایش داده شده است. و شما کافی است کشوری که پینگ پایینی دارد را انتخاب کنید تا بتوانید اتصالی پرسرعت و پایدارتر داشته باشید.

نمایش فعالیت های خود در برنامه FoFa VPN

یکی از گزینه‌ های جالبی که این فیلتر شکن دارد این است که تمامی فعالیت‌ های شما را به صورت دقیق نشان می‌ دهد.
از جمله این فعالیت‌ ها می‌ توان به زمان دقیق اتصال شما و سرعت سرورتان اشاره کرد. همچنین این برنامه یک نمودار دارد که نمایش می‌ دهد شما در هفته چه مقدار از این برنامه استفاده کردید و چه سرعتی را دریافت کرده‌اید.
این مورد به شما کمک می‌ کند تا فعالیت‌ های هفتگی خود را تماشا کنید و در صورت نیاز می‌ توانید آن ها را حذف کنید تا شناسایی نشوید.

Screenshot image

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *