روش استفاده خودکار از فیلتر شکن Help VPN رایگان

روش استفاده خودکار از فیلتر شکن Help VPN رایگان

دانلود هلپ وی پی ان برای اندروید + جدید

یکی از کار آمدترین برنامه‌ های موجود در کشور ما فیلتر شکن‌ ها هستند. که با استفاده از آن ها ما می‌ توانیم هر نوع سانسوری را از بین ببریم.
البته بهتر است که بهترین نوع این فیلتر شکن‌ ها را نصب کنیم. که می‌توان به برنامه Help VPN اشاره کرد. چون با سرعت بسیار بالایی که دارد علاوه بر دور زدن محدودیت‌ ها می‌ تواند محیطی خصوصی را برای ما فراهم کند.

با گزینه خودکار برنامه Help VPN به سرعت متصل شوید

اتصال به این برنامه و سرور های پرسرعتش کاری بسیار ساده می‌ باشد. چون فقط لازم است که شما بر روی گزینه اتصال خودکار این برنامه کلیک کنید و چند لحظه صبر کنید. تا اتصال شما در کوتاه‌ ترین زمان ممکن برقرار شود. این برنامه از قدرت بالایی برخوردار است و وقتی که شما اتصال خودکار این برنامه را لمس می‌ کنید. می‌ تواند کشوری قوی را برای شما انتخاب کند.

آیا می توان به صورت دستی سرور انتخاب کرد؟!

متاسفانه قابلیت بدی که این فیلتر شکن دارد این است که در آپدیت جدید، سرور های این فیلتر شکن حذف شده‌اند. و شما نمی‌ توانید به صورت دستی به سرور های این برنامه متصل شوید. چون اصلاً سروری وجود ندارد که بخواهید آن ها را تماشا کنید. بلکه فقط به صورت خودکار طبق ویدیو بالا می‌ توانید به این برنامه متصل شوید.

قابلیت اشتراک گذاری برنامه Help VPN

در این برنامه گزینه‌ ای به نام اشتراک گذاری وجود دارد که اگر بر روی آن کلیک کنید. تمام اپلیکیشن‌ هایی که در اختیار دارید برای شما بالا می‌ آید. تا بتوانید این برنامه را در آن ها اشتراک گذاری کنید. تا دوستان خود هم بتوانند از این برنامه استفاده کنند.

امکان نظرسنجی

یکی از قابلیت‌ هایی که این فیلتر شکن دارد این است که شما می‌ توانید در این برنامه نظرسنجی انجام دهید. و نظر خود را در این برنامه اعمال کنید. تا هم کاربران بتوانند راحت‌ تر این برنامه را برای خود نصب کنند. همچنین اگر مشکلی در این برنامه بود به سرعت طراحان این برنامه، آن را حل کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *