نصب آخرین نسخه ZukaVPN برای ویندوز

نصب آخرین نسخه ZukaVPN برای ویندوز

دانلود فیلتر شکن ZukaVPN برای گوشی آیفون

اگر به دنبال ابزاری مناسب بگردیم که بتوانیم به کمک آن انواع محدودیت ‌های اعمال شده بر اینترنت کشورمان را دور بزنیم. حتماً با اسم ZukaVPN مواجه خواهیم شد. چرا که این برنامه به کمک قدرت بالایی که دارد می‌ تواند انواع محدودیت‌ ها را در مدت زمان کوتاه برای ما دور بزند. و بدین ترتیب به ما اینترنتی بدون محدودیت و فیلترینگ را هدیه کند.

فیلتر شکن ZukaVPN را از کجا دانلود کنیم؟

این برنامه که به طور اختصاصی برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. به راحتی از طریق برنامه گوگل پلی که یکی از معتبر ترین منابع برای دانلود کردن برنامه ‌های مختلف برای سیستم عامل اندروید است. قابل دانلود و نصب می‌ باشد.

Screenshot image

عامل اصلی پرسرعت بودن برنامه ZukaVPN

مهم‌ ترین دلیلی که باعث می‌ شود که این برنامه به یک نرم‌ افزار مناسب برای مقابله با انواع محدودیت‌ ها تبدیل شود. قدرت بالای سرورهای آن و همچنین تعدد آن هاست. چرا که با افزایش تعداد سرور های یک برنامه ترافیک کاربران بر روی آن ها تقسیم می‌ شود. و ترافیک بیش از حد یک سرور را از دسترس خارج نمی ‌کند. بدین ترتیب سرعت بالای این برنامه به سرور های باکیفیت و پرتعداد آن مربوط می‌ شود.

مرور ناشناس در سراسر اینترنت

این برنامه به کمک قابلیت تغییر موقعیت جهانی به ما این امکان را می‌ دهد. که بتوانیم بدون اینکه هیچ کدام از فعالیت‌ های ما قابل شناسایی و یا ردیابی باشد، در اینترنت گشت و گذار کنیم. چرا که این برنامه باعث می‌ شود موقعیت اصلی ما پنهان شود و هیچکس متوجه فعالیت‌ های ما نشود.

Screenshot image

استفاده راحت در همه جا

از آنجایی که این برنامه از سرور های زیادی برخوردار است به همین دلیل با انواع اینترنت کار می‌ کند. یعنی بعضی از سرور های آن با نوع خاصی سرعت بهینه را به ما ارائه می‌ کند و برخی دیگر با اینترنت دیگر. ولی به طور کلی با انواع اینترنت ما می‌ توانیم مروری مطمئن را با این فیلتر شکن تجربه کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *