چرا نت همراه اول به فیلتر شکن وصل نمیشه

چرا نت همراه اول به فیلتر شکن وصل نمیشه

علت قطعی فیلتر شکن در گوشی اندروید

همه ما از اینترنت استفاده می‌ کنیم و با یک مشکل مشترک مواجه هستیم. و آن هم محدودیت‌ های اعمال شده بر اینترنت می‌ باشد. همانطور که همه ما می‌ دانیم این مشکل به کمک یک فیلتر شکن مناسب قابل حل شدن می‌ باشد.
اما امروزه به دلایل مختلف برخی از فیلتر شکن ‌ها از دسترس خارج شده اند. بسیاری از افراد فکر می‌ کنند که مشکل از اینترنتشان است. برای مثال افرادی که از اینترنت همراه اول استفاده می‌ کنند. تصور می‌ کنند که مشکل از اینترنت همراه اول است. دلیل این مشکل را در ادامه خواهیم گفت:

چرا با اینترنت همراه اول فیلتر شکن کار نمی کند؟

همانطور که گفته شد بسیاری از افراد که از اینترنت همراه اول استفاده می‌ کنند. تصور می‌ کنند که مشکل از اینترنت همراه اول است. که برخی از فیلتر شکن ‌ها فعال نمی‌ شوند. اما باید به این افراد گفت که بعضی از فیلتر شکن ‌ها با نوع خاصی از اینترنت کار می‌ کنند. پس ما باید فیلتر شکن خود را عوض کنیم و مشکلی از بابت اینترنت همراه اول وجود ندارد.

چگونه این مشکل را حل کنیم؟

برای حل این مشکل می ‌توانیم به دنبال فیلتر شکنی بگردیم که با اینترنت ما سازگاری داشته باشد. البته فیلتر شکن‌ هایی نیز هستند که با انواع اینترنت‌ ها کار می‌ کنند. ولی یک شرایط خاص را باید داشته باشند تا از این شرایط بهره‌ مند باشند.

کدام فیلتر شکن می تواند با اینترنت همراه اول و سایر اینترنت ها کار کند؟

شرایطی وجود دارد که یک فیلتر شکن اگر از آن برخوردار باشد. ما می‌ توانیم با انواع اینترنت از آن استفاده کنیم. این شرایط بدین ترتیب است که فیلتر شکن مورد استفاده باید حتماً از تعداد زیادی سرور برخوردار باشد.
این موضوع هم باعث می‌ شود که اتصال به این سرور ها آسان ‌تر شود. هم سرعت ما را هنگام استفاده از برنامه افزایش خواهد داد.
ضمن اینکه این موضوع باعث می‌ شود که ما بتوانیم در صورت وصل نشدن به یک سرور، سرور دیگری را امتحان کنیم. و از این طریق با انواع اینترنت بتوانیم از یک فیلتر شکن واحد استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *