نصب فیلتر شکن جدید Karwan VPN + آموزش اتصال

نصب فیلتر شکن جدید Karwan VPN + آموزش اتصال

دانلود برنامه Karwan VPN برای کامپیوتر + رایگان

اگر از فیلتر شکن‌ های تکراری خسته شده‌اید و دوست دارید یک فیلتر شکن جدید را امتحان کنید. قطعاً پیشنهاد ما فیلتر شکن Karwan VPN می‌ باشد. چون این برنامه به تازگی وارد گوگل پلی شده است و توانسته است نظر کاربران را به خود جلب کند. علت این موضوع سرعت بسیار بالای این برنامه است و همچنین این فیلتر شکن می‌ تواند با انواع اینترنت‌ ها سازگاری داشته باشد. در نتیجه می‌ تواند گزینه خوبی برای ما باشد.

دارای سرور فقط در کشور آمریکا

به دلیل اینکه این فیلتر شکن جدید می‌ باشد فقط در کشور آمریکا دارای سرور است. البته تعداد این سرورها به حدود ۴ تا ۵ عدد می‌ رسد. اما تمامی آن ها در آمریکا هستند و شما می‌ توانید به صورت دستی یا خودکار به آن ها متصل شوید. و موردی که وجود دارد این است که پینگ تمام این سرورها در کنارشان نمایش داده شده است.

عدم اتصال به دلیل جدید بودن فیلتر شکن Karwan VPN

همانطور که گفته شد این برنامه جدید است و فقط در کشور آمریکا دارای سرور است. به همین دلیل تعداد کمه سرورها باعث شده است که گاهی اتصال شما برقرار نشود. و لازم باشد که چندین بار سرور خود را عوض کنید، تا اتصالتان برقرار شود.
ولی در کل بهتر است که صبر کنید تا این فیلتر شکن در آپدیت‌ های بعدی سرور های بهتری بدهد سپس آن را نصب کنید.

حفاظت عالی از دستگاه ما

یکی از بهترین خوبی‌ هایی که این فیلتر شکن در حال حاضر دارد، محافظت عالی از دستگاه ما می‌ باشد. زیرا تمام اطلاعات موجود در دستگاه ما را رمزگذاری می‌ کند و به هیچ عنوان نمی‌ گذارد که افراد ناشناس موقعیت مکانی ما را شناسایی کنند. به همین دلیل می‌ توانیم با خیال راحت در اینترنت فعالیت‌ های دلخواه خود را انجام دهیم.

انتخاب زبان مورد نظر در Karwan VPN

یکی دیگر از خوبی‌ هایی که این فیلتر شکن دارد این است که دارای زبان فارسی می‌ باشد. که ما به راحتی می‌ توانیم با انتخاب این گزینه راحت‌تر از این فیلتر شکن استفاده کنیم. البته این برنامه زبان انگلیسی نیز دارد.

Screenshot image

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *