دریافت فیلتر شکن iracel VPN برای اینترنت ایرانسل

دریافت فیلتر شکن iracel VPN برای اینترنت ایرانسل

دانلود iracel VPN برای رفع فیلتر کردن واتساپ

یکی از ساده ‌ترین فیلتر شکن‌ های موجود در بازار که از خدمات بسیار با کیفیتی برای ما برخوردار است. فیلتر شکن iracel VPN نام دارد. این برنامه با قدرت بسیار بالایی که دارد می‌ تواند حتی شدید ترین محدودیت ‌ها را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن برای ما دور بزند. و امکان دسترسی به خدمات موجود در سایت‌ ها و برنامه ‌های فیلتر شده را به ما بدهد.

دسترسی آسان به برنامه iracel VPN

این برنامه برای تمامی سیستم عامل‌ ها به بازار ارائه شده است. و ما می‌ توانیم نسخه اندرویدی آن را به راحتی از طریق گوگل پلی تهیه کنیم. سپس بر روی دستگاه خود نصب کنیم.

Screenshot image

استفاده بدون نیاز به هزینه

این برنامه از فیلتر شکن‌ های رایگان موجود در گوگل پلی است. که با وجود اینکه از خدمات بسیار با کیفیتی برخوردار است. اما ما برای برخورداری از خدمات آن نیاز به پرداخت هزینه نخواهیم داشت.

مناسب برای اینترنت ایرانسل

سرور های این برنامه با تمامی اینترنت‌ ها سازگار هستند. اما اگر می‌ خواهیم بهترین تجربه را کسب کنیم، باید از اینترنت ایرانسل استفاده کنیم. چرا که سرعت ما هنگام استفاده از این اپراتور بسیار بالاتر از سایرین خواهد بود.

مرور با سرعت بالا هنگام اتصال به iracel VPN

به واسطه سرور های بسیار پرقدرتی که این برنامه از آن برخوردار می‌ باشد. از قدرت و سرعت بسیار مناسبی جهت از بین بردن انواع محدودیت‌ ها بهره‌مند است. و به ما امکان مرور پرسرعت در سایت ها و برنامه های فیلتر شده را می دهد.

Screenshot image

مناسب جهت رفع انسداد شبکه های اجتماعی

به دلیل سرعت بسیار بالایی که این برنامه از آن برخوردار است. گزینه مناسب جهت استفاده از شبکه ‌های اجتماعی مسدود شده است.
چون همانطور که همه ما می‌ دانیم یکی از شدید ترین محدودیت‌ های موجود در اینترنت، فیلترینگی است که بر این برنامه ‌ها اعمال شده است. و این برنامه به راحتی می‌ تواند این محدودیت‌ ها را از بین ببرد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *