دانلود فیلتر شکن NewNode VPN برای آیفون + رایگان

دانلود فیلتر شکن NewNode VPN برای آیفون + رایگان

نسخه جدید برنامه نیو نود وی پی ان برای گوشی همراه

یکی از بهترین فیلتر شکن های موجود در بازار به منظور رفع فیلترینگ که می توانیم آن را بر روی دستگاه های خود نصب کنیم، فیلتر شکن NewNode VPN است. این برنامه از امکانات نامحدودی برخوردار است که با استفاده از آن می ‌توانیم تمامی انواع محدودیت ها و فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت را دور بزنیم. محدودیت هایی که باعث شده است خدمات مورد نیازمان از دسترس خارج شود و نتوانیم با اینترنت معمولی به آن ها دسترسی پیدا کنیم.
برای از بین بردن این محدودیت ها شما نیاز است برنامه NewNode VPN را توسط لینک های مستقیم نصب کنید و از امکانات رایگان و نامحدودش که به آن ها اشاره می کنیم، استفاده کنید.

نماگرفت

۱_ حفاظت از حریم خصوصی برای افزایش امنیت شما

برنامه نیو نود وی پی ان برای افزایش امنیت حریم خصوصی ما اقدامات گوناگونی را در نظر گرفته است. برای مثال ما برای استفاده از خدمات این فیلتر شکن نیاز به ثبت نام نداریم تا از این طریق امنیت حریم شخصی ما بالاتر رود. چرا که دیگر اطلاعات خصوصی ما در دسترس دیگران قرار نخواهد گرفت. و می توانیم با خیالی راحت تر در فضای اینترنت گشت و گذار بپردازیم.
همچنین این برنامه به هیچ عنوان سوابق مرور و اطلاعات خصوصی ما را ذخیره نمی کند و در اختیار اشخاص ثالث قرار نمی دهد. در نتیجه امنیت اطلاعاتمان تا هنگامی که این برنامه روشن است افزایش پیدا می کند.

۲_ بالا رفتن سرعت اتصالی شما با اتصال آسان به سرور های برنامه NewNode VPN

سرور های بی نظیر و پر تعدادی که این برنامه از آن برخوردار می باشد، سرعت اتصال نامحدودی برای ما ایجاد می کند. که ما می توانیم به کمک این سرعت بالا به تمامی خدمات مورد نیازمان دسترسی پیدا کنیم. و با رفع انسداد سایت ها و برنامه های مسدود شده به خدمات آن ها که مورد نیاز ما می باشد دست پیدا کنیم.
علاوه بر آن کار کردن با این برنامه و اتصال به سرور هایش بسیار آسان است و تنها با چند ضربه شما می توانید از این برنامه استفاده کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *