دانلود فیلتر شکن hidemy.name VPN نسخه اصلی

دانلود فیلتر شکن پرسرعت hidemy.name VPN نسخه اصلی

فیلتر شکن نامحدود هاید مای نیم وی پی ان برای اندروید

اگر به دنبال فیلتر شکنی پرقدرت و پرسرعت هستید که به شما در دسترسی به خدمات مورد نیاز اینترنتیتان که به دلیل محدودیت های اینترنتی از آن ها محروم شده اید، کمک کند. فیلتر شکن hidemy.name VPN بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
زیرا این فیلتر شکن با استفاده از سرور های بی نظیری که دارد، می ‌تواند برای ما سرعت اتصالی بالاتر نسبت به سایر فیلتر شکن های موجود در بازار فراهم کند. همچنین گفتنی است که این فیلتر شکن یکی از ایمن ترین اپلیکیشن های موجود در بازار است. که از ما در برابر تمامی خطرات احتمالی به هنگام گشت و گذار در اینترنت محافظت می کند.

نماگرفت

سرور های این فیلتر شکن تماما نامحدود هستند:

یکی از نکات قابل توجه در مورد این فیلتر شکن نامحدود بودن خدمات آن می باشد. یعنی ما برای برخورداری از خدمات این وی پی ان هیچ گونه محدودیتی نخواهیم داشت. و می توانیم به صورت نامحدود در هر ساعتی از شبانه روز از خدماتش استفاده کنیم. و با رفع انسداد سایت ها و برنامه های مسدود شده از خدمات مورد نیازمان در سراسر کشور بهره مند شویم.

فیلتر شکن hidemy.name VPN یکی از ایمن ترین برنامه های کشور است:

همانطور که گفته شد یکی از ایمن ترین فیلتر شکن های موجود در بازار این برنامه می باشد. به صورتی که این فیلتر شکن برای افزایش امنیت ما اقدامات و پروتکل های امنیتی بسیاری را در نظر گرفته است. و به کمک آن ها امنیتی قابل دفاع برای ما به ارمغان می آورد.
یعنی ما می توانیم به کمک این فیلتر شکن بدون هیچ نگرانی از بابت لو رفتن اطلاعات و آسیب رسیدن به دستگاهمان، در فضای اینترنت به صورت آزادانه به گشت و گذار بپردازیم.

برنامه hidemy.name VPN کاملا رایگان است:

علاوه بر نامحدود بودن خدمات این برنامه، نکته دیگری که بسیار قابل توجه می باشد رایگان بودن این خدمات می باشد. یعنی ما علاوه بر اینکه می‌ توانیم به صورت نامحدود از این برنامه استفاده کنیم بلکه برای استفاده از خدمات این فیلتر شکن نیاز به پرداخت هزینه نخواهیم داشت. و می توانیم به صورت کاملاً رایگان از این برنامه برای رفع انسداد محدودیت ها استفاده کنیم.

نماگرفت


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *