چه فیلتر شکنی با وای فای کار می کند

چه فیلتر شکنی با وای فای کار می کند

نصب فیلتر شکن اندرویدی برای WIfI

فیلتر شکن‌ های زیادی در بازار وجود دارند که ما می‌ توانیم از آن ها برای مقابله با فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت استفاده کنیم. اما نکته‌ ای که در این میان باید به آن توجه شود این است که بسیاری از فیلتر شکن‌ ها فقط با نوع خاصی از اینترنت کار می‌ کنند. برای مثال افرادی که با اینترنت خطوط ثابت یا همان وای فای کار می‌ کنند همیشه بیشترین مشکل را برای اتصال به سرور های فیلتر شکن‌ های مختلف دارند. برای حل این مشکل ما هیچ راه قطعی نداریم و تنها کاری که می‌ توانیم بکنیم، این است که سرور فعال را پیدا کنیم.

سرور های پرتعداد برای افزایش شانس اتصال

فیلتر شکنی که می‌ خواهیم با اینترنت خانگی یا همان وای فای از آن استفاده کنیم. باید از سرور های زیادی برخوردار باشد. چرا که این مورد باعث می‌ شود که شانس ما برای اتصال به سرور ها افزایش پیدا کند. چرا که هرچه سرور ها بیشتر باشد. احتمال اینکه سازگار با اینترنت وای فای هم باشد افزایش پیدا می‌ کند.

دریافت امنیت عالی هنگام اتصال به وای فای

امنیتی که ما از یک فیلتر شکن باید دریافت کنیم. باید در حدی باشد که ما را از انواع خطرات احتمالی محافظت کند. چرا که همانطور که می‌ دانیم اینترنت وای فای بیشترین خطر را هنگام گشت و گذار کردن در اینترنت دارا می‌ باشد. چرا که احتمال هک شدن آن نسبت به سایر اتصالات بیشتر است.

اما نکته مثبتی که باید در نظر بگیریم این است که در بسیاری از مواقع فقط وای فای‌ ها هستند که به فیلتر شکن‌ ها متصل می‌ شوند. و اینترنت‌ های خط ممکن است که نتوانند اتصال خوبی را برای ما ایجاد کنند. به همین دلیل بهتر است که ما از فیلتر شکن‌ هایی استفاده کنیم که از انواع اینترنت‌ ها پشتیبانی کند. تا ما راحت‌تر بتوانیم برای خود اتصالی قوی ایجاد کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *