دانلود VPNClient با لینک مستقیم برای گوشی

دانلود VPNClient با لینک مستقیم برای گوشی

نصب نسخه جدید VPNClient برای اندروید

فیلتر شکن VPNClient ابزاری است که می‌ تواند ما را از بسیاری از خدمات مسدود شده موجود در اینترنت به صورت رایگان خلاص کند. و این امکان را به ما بدهد تا بتوانیم در اینترنت با خیال راحت جستجو کنیم. این برنامه که یکی از فیلتر شکن‌ های سازگار با سیستم عامل اندروید است. به راحتی از طریق برنامه گوگل پلی قابل دانلود و نصب می‌ باشد.

خدمات رایگان و بدون نیاز به هزینه

همانطور که گفته شد ما می‌ توانیم به صورت کاملا رایگان از خدمات موجود در این برنامه استفاده کنیم و نیازی به پرداخت هزینه نخواهیم داشت.
اما قدرت نسخه رایگان برنامه محدود می‌ باشد و نمی ‌تواند تمامی محدودیت ‌ها را از بین ببرد. و ما برای دریافت قدرت بالاتر و سرعت بهتر می‌ بایست اکانت پرمیوم برنامه را خریداری کنیم.

Screenshot image

سرعتی بالا و پایدار را در برنامه VPNClient دریافت کنید؛

سرعتی که این برنامه به ما ارائه می‌ کند به دلیل وجود سرورهای بسیار باکیفیت و پرقدرت می‌ باشد.،که در سراسر نقاط جهان پراکنده شده‌ اند. این سرور ها با ایجاد یک پوشش جهانی به ما این امکان را می‌ دهد. تا بتوانیم در هر کجا که هستیم از خدمات وی پی ان ایمن و پرقدرت برخوردار شویم.

استفاده ساده و آسان از برنامه VPNClient بدون آموزش

برخورداری از خدمات موجود در این برنامه کاری بسیار ساده و آسان می‌ باشد و شما می‌توانید بدون اینکه دچار مشکل شوید. به کمک این رابط کاربری بی‌نظیر که این برنامه از آن برخوردار است. از خدمات باکیفیت بهره ‌مند شوید و محدودیت ها را دور بزنید.

Screenshot image

استفاده از خدمات شبکه های اجتماعی

به دلیل قدرت و سرعت بالایی که این برنامه از آن برخوردار می ‌باشد. گزینه مناسب برای انجام کارهای روزمره مانند استفاده از شبکه‌ های اجتماعی مختلف می‌ باشد. که ما می‌ توانیم به کمک این برنامه انواع محدودیت‌ های اعمال شده بر برنامه‌ هایی مانند تلگرام، اینستاگرام و سایر شبکه‌ های اجتماعی محبوب را از بین ببریم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *